Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2011-12-09 09:00:34 följande:

Go'morra.

go morron jag har saknat dig.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 09:14:16 följande:
    You miss me kniss? Kyss
    ja igar skrev zchimla att du vill ligga med henne och jag kände hur det sved i magen av avund och svartsjuka!

och inge tp pa flera ar!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 09:25:56 följande:
    Hahaha! Nå...TP kan kanske spelas under julledigheten?

Allt väl med dig min vän?
    ja minsta barnet har kräksjuka men annars är allt bra.

vad har du haft för dig och varför? har det varit trevligt? är du här för att stanna eller är det bara en klen tröst i en fattig trad?
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 09:36:24 följande:

Här kräktes ungarna för ett par helger sedan.

Jag har haft - som du noterat - en FL-semester. Brukar ske med jämna mellanrum. Att mitt besök bara skulle vara en "klen tröst" låter inte bra. Jag som är så himla älskvärd.

om du stannar är värden en underbar plats men om du bara kikar in maste jag leva med den klena trösten att du var här.
    läsa dina gamla inlägg när dagarna utan dig blir för langa och gra...
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-09 14:56:31 följande:
    Varför skriver ni inte så mycket längre? Har ni tröttnat på varandra?
    vi är inte sa manga aktiva här inne dom flesta har egan problem att ta hand om
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-09 15:07:13 följande:
    Jasså, det låter inte så kul med problem. VAd har du för problem då?
    jag är inte sa problematiskt lagd. har inga problem att slänga mig med
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-09 15:20:05 följande:
    Det var skönt att höra. Jag lever också en tämligen problemfri tillvaro. Jag vill visserligen ligga men kan inte. Det kanske kan räknas som ett problem?
    ryggskott?
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-09 15:23:40 följande:
    Nä. Kanske borde varit tydligare. Hursomhelst får jag ligga om två dagar igen.:)
    ah liggobjektet är borta?
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-09 15:28:33 följande:
    Japp. Återkommer på söndag eftermiddag. Vilket är riktigt olämpligt eftersom mitt behov råkar vara ovanligt stort just nu. 
    det kan ju vara riktigt spännande. en patvingad avhallsam tid...
  • knisse

vill du berätta om din lust?

Svar på tråden The return of the Lolilla