Inlägg från: Mariohn
|
-
-
Jävla pärrvos.
-
De vet nog fortfarande inte.lokisse skrev 2011-01-31 16:41:56 följande:vi var i trans vi viste inte vad vi gjorde inte vara männ häller. -
Jag måste cykla en km till. Jag har så fasansfullt ont i mitt knä att jag bara fixar en km åt gången innan jag måste vila och lägga benet högt. Men det är bättre än inget alls!
-
www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57038004.html
inlägg 4. Det är allt jag har att säga. Inga kommentarer. Inga. Pffgggggnpppbwaha. -
Bikini använder man när man är nöjd med sina kilon.Sven Justus skrev 2011-01-31 17:10:14 följande:En liten fundering:
Baddräkt vs. bikini
Är det ngn skillnad i när man använder den ena eller den andra? Eller är det helt egalt?
Baddräkt använder man när magen känns lite otrimmad. -
Hej. Nu har jag tränat. Det hjälpte inte.
-
Annars kanske du får extra ost nästa gång!poirot skrev 2011-01-31 18:46:58 följande:hej, jag har precis köpt pizza men det visade sig att de inte tog svenska kontokort så jag har inte betalat (ska springa ner och betala snart, känns viktigt att håla sig väl med en bra grannpizzeria) -
Nej jag tyckte bara att det var så skoj. Jag ser framför mig den naiva dam som är helt trygg i sin sak och saken är inte sann2timearound skrev 2011-01-31 18:56:13 följande:Är du inlägg 4? *fattar inte* Du gillar porr men inte M?
-
Mannen liksom rånkar som en epileptisk guldhamster varje tillfälle han får. Jag bara vet det.