Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-01-26 10:39:46 följande:
    Tro inte att du slipper för det, dumma apa.
    Mariohn skrev 2011-01-26 10:09:15 följande:
    Jag också. 
    Då är det synd om dig. För du kan ju inte göra som nicket och bara skita ut ett kilo liksom. Det är bara hon som kan.
    Jag skiter inte öht har jag ju sagt
  • Mariohn

Hej. Nu ska jag berätta om min helg.

Jag vaknade i söndags klockan 04 och kom på att jag hatar golvet i sovrummet så jag lade nytt vid lunch.
    Klockan 17 kom jag på att jag hatar min hårfärg så jag åkte och köpte ny.
    Jag vaknade för 6 timmar sedan och kom på att jag ogillar färgen på väggarna så jag måste köpa ny i eftermiddag.
    Sedan ska jag beställa en ny sängram också. I vitt trä. Övertala mig att låta bli.

Hur är det med er? 

• Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 09:49:37 följande:
    Är du på smällen?
    Absolut inte. Sprutar blod som en riktig snuffrulle.
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-31 09:54:02 följande:
    Effektiva renoveringstarmen har drabbar Maran

Om du  ska beställa den och egentligen inte vill ha den, så är du faktiskt lite puckad om du ändå beställer den.
    F ö är vitt en väldigt lätt färg att måla över om man vill förnya sej
    Jag har inte råd att göra allt på en gång men jag gör det ändå och ingen stoppar mig Tänkte att någon kunde säga att det är fult eller så! Hur står det till med er trådisar?
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-31 10:05:57 följande:
    Varför gör du det då? Impulsiva handlingar kan bli jättebra, men det kan oxå bli just väldigt impulsivt och så ångrar man sej och ångrar man sej och egentligen inte hade råd från början, så är det lätt att få ångest

*leker doktor*
    För vi fortfarande är ganska nyinflyttade och stora sovrummet ser för jävla jävligt ut a´la´terracotta. Jag får ÅNGEST av all äcklig terracotta. Jag skojar inte. Terracottaplastmatta på golvet. Terracottaäckeltapeter Kräks Nu ligger där ett jättefint laminatgolv som ser ut som gråaktiga gamla träplankor och jag har en vision om resten. Kan jag gå till soc? De måste ju förstå om jag säger TERRACOTTA!
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:17:16 följande:
    Apselut! Jag fick pengar till cigg av dom på tiden det begav sig Furu och Terracotta genererar samma sorts psykiska lidande och du borde apselut få en peng för det!
    Furu!!! *ryser och kräks* Det är så skönt att bli förstådd!!
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-31 10:19:29 följande:
    Ja ja det borde väl förstå det.. terracotta är ju dessutom lite av djävulens färg så du kan ju alltid spela på lite religion att du inte kan leva i ett terracottafärgat helvete
    Smart
Svar på tråden The return of the Lolilla