Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 19:09:19 följande:
    Verkligen. När gjorde du läpparna och titsen?
    Jag har inte gjort det. Det behövs inte. Jag är perfekt skapt. Ingen tunnis! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 19:12:36 följande:
    Fattar jag väl, mara-fnara

Jag var sjukt elak mot bimbon. 
    Det tycker jag inte. Kan jag låna dina naglar nästa vecka? Jag ska gå på salong.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 19:17:04 följande:
    Mina är askorta, men jag kan slita loss de om du vill? För klippa kommer inte ge nån längd. 
    Raka av dem. Det växer bättre om man rakar har jag hört.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 19:19:15 följande:
    OJ, bimbon sprattlade till och försökte bita dig.

Nu ska jag ligga med min man sen ska han få middag. Ses sen! 
    Ja AJ!  Vad fint att han betalar för käket
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 19:20:33 följande:
    fast jag har hört att det kan börja växa flera naglar pa samma finger da det är bätre att vaxa dom
    Eller så kan nageln börja växa inåt och orsaka en inflammerad nagelsäck så att man måste dra ut den med pincett
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 10:35:53 följande:
    Vaddå?
    ÄNTLIGEN frågar någon. De andra brydde sig inte  Har förutom det nya fina golvet i sovrummet nu smällt upp en gigantisk tv, köpt nya stooora gosiga täcken och nya skitfina och sköna sängkläder som jag tvättade och strök tjusigt. För att toppa dte hela har M letat upp de enorma avlånga kuddarna vi hade på spa:t och handlat 4 st av dem åt vår säng så att den bara är en bölja av lyx. Det finns fan inget bättre än att ligga i en kunglig säng och bara slappna av. Jag ryser av välbehag bara jag tänker på det!  Intressant va? Hur är din dag? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 10:45:20 följande:
    Underbart!

Hittills är min dag bra...min man har åkt nu. På fotbollsresa en hel vecka. Så det blir mycket jobb och barn den här veckan.
    Har ni ingen källare eller garderob som de kan vara i medan han är borta? Eller mycket vin? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-01 10:53:54 följande:
    Kunderna eller barnen?
    Det bästa är nog om de kan vara där tillsammans och underhålla varandra medan du dricker vin? Kanske? 
Svar på tråden The return of the Lolilla