Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-02-16 21:18:44 följande:
    *där*
    Mariohn skrev 2011-02-16 21:14:25 följande:
    Jag SKOJADE Hjärta 
    Det var inge KUL!  
    Jag ska ALDRIG mer skoja! ALDRIG
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-16 21:26:06 följande:
    NEJ! Lämna det till de som har HUMOR *stirrar på Poirot*
    JA sådant är inte för mig Jag sparkar på barn som hoppar på mig på bussen och skäller ut föräldrar som går runt med sina barn lösa i bostadsområden och inte plockar upp deras bajs på cykelstigarna Dessutom orkar jag inte med barn som skäller så fort någon går förbi Och jag blir heligt förbannad på folk som låter sina hundar gå fram till mitt barn när jag har bundit honom utanför spelbutiken för att gå in och köpa cigg och folköl
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-02-16 21:31:53 följande:
    Jag registrerade mig på en dejtsida en gång och skrev "jag har ingen humor så det behöver du inte ha".   
    Jag kan dela med mig av min gamla presentation på spraydate.

"

Om jag inte har svarat på ditt första "hej tjejen hur är det" så kommer jag inte att svara på ditt andra, tredje eller 25:e heller. Om du inte begriper det så är du korkad. Korkade människor gör mig förbannad. Och snälla be mig inte att åka genom halva sverige för att dricka öl. Sånt gör mig ungefär lika irriterad som usel stavning och pinsamt dålig grammatik. Fråga inte om du får ringa mig. Det får du naturligtvis inte. Varför skulle du? Om du inte har en bild är det otroligt onödig att skriva. Nej jag är inte ytlig. Det råkar bara vara så att majoriteten av alla fula människor är jävligt tråkiga också. Slutligen är jag 22 år och ser relativt normal ut, vilket ganska tydligt skriker att jag är totalt ointresserad av att prata med någon dement varelse på 45 år som inbillar sig att han fortfarande har rätt att kalla sig "kille". Puss.

Och för alla mindre uppfinningsrika varelser som känner sig manade att påpeka hur irriterad jag verkar: Jag är på strålande humör. Jag ville bara sålla bort skräpet från början. Tyvärr råkade jag glömma bort att nämna kategorin "ni som inte riktigt vet hur ni ska ta kontakt". Nu är det gjort.

Och snälla. Inled inte med "du verkar som en trevlig tjej". Det är ju fullkomligt vansinnigt.

Ordet "bus" är nog det mest avtändande jag kan komma på. Alla som någonsin får för sig att skriva en mening som innehåller ordet "bus" borde doppa huvudet i kräk och ta ett djupt andetag. Dessutom skulle jag uppskatta om alla kunde sluta ha bilder på sina jävla djur. Skitintressant verkligen. "Åh har du en hund, vad söt han är, är han avmaskad?". Skärp er för fan.

Och till alla er som hänvisar till era döda vänner⁄husdjur⁄bilar⁄vänners vänner osv med den pinsamma, irriterande textslingan **R*I*P**...Sluta. Bara sluta.

Utöver allt ovanstående verkar det totalvimla av branndmenn och läckarre på detta stället. Er vill jag inte prata med. Tack. Hej! "

Den läste M och sedan flyttade han hem till mig  

• Mariohn
    poirot skrev 2011-02-16 21:37:00 följande:
    Jag tror att tjejer kan skriva i stort sett vad som helst och bli överösta av brev iallafall. Men ljusa, lätt tunnhåriga killar i 35-årsåldern som är ekonomer eller har doktorerat i något verkar vara överrepresenterade när det gäller att skriva till humorlösa tjejer! 
    Jag har dejtat två killa rfrån nätet. Den ena var M och han flyttade in. Den första var en skitrolig läkare med fantastisk sångröst. Vi kunde nog gift oss men han hade för mycket tandkött.
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-02-16 21:41:53 följande:
    Jag dejtade en kille som inte var säker på om han var förkyld eller kär men han garderade sig med messmörsmackor med vitlök som hans mormor lärt honom. 
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    2timearound skrev 2011-02-16 21:44:55 följande:
    Poirot....det var ju du som hade humor. *suckar*

Vilken sur, bitchig, pmsig brud du verkade vara på spraydate. Intressant att du fick sånt fint napp.  
    Rätt människa förstod

• Mariohn
    Midka skrev 2011-02-16 22:02:29 följande:
    Tänk att du fick napp på den presen, Maran.
    *imponerad* 
    Det var inte svårt. De människor jag inte letade efter var ju alla utom just M och han förstod mig och garvade
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-16 22:23:02 följande:
    Jag vill också flytta hem till Maran, nu!

Eras: Shitpics! OMGÅENDE
    Det går bra. Jag har precis dammat. Ni är välkomna allihop. Vi tittar på någon motbjudande skräckfilm och låtsas som om vi inte märker att du blir upphetsad. 
  • Mariohn

Wooops. Nu var det någon som ropade förföriskt på mig. Det var sängen. Den stackarn fryser. Jag ska ta min sladdriga, vinterbleka, pälsbeklädda kropp och värma upp den så att den kan hålla om mig när jag sover. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-16 22:28:45 följande:
    Om jag minns rätt växte jag alltid ur mina pyjamasar, lång ni vet. Övergick till att ha nattlinne till att sedan helt strunta i det alt sova i en t-shirt.
    Lyllos. Själv sover jag i samma pyjamas som jag hade när jag var 4. Men jag har klippt hål i sidorna så att åldersfläsket kan hänga ut. Jag ser ut som en fladdermus med en bit rosa tygg mitt på. 
Svar på tråden The return of the Lolilla