The return of the Lolilla

Om jag inte har svarat på ditt första "hej tjejen hur är det" så kommer jag inte att svara på ditt andra, tredje eller 25:e heller. Om du inte begriper det så är du korkad. Korkade människor gör mig förbannad. Och snälla be mig inte att åka genom halva sverige för att dricka öl. Sånt gör mig ungefär lika irriterad som usel stavning och pinsamt dålig grammatik. Fråga inte om du får ringa mig. Det får du naturligtvis inte. Varför skulle du? Om du inte har en bild är det otroligt onödig att skriva. Nej jag är inte ytlig. Det råkar bara vara så att majoriteten av alla fula människor är jävligt tråkiga också. Slutligen är jag 22 år och ser relativt normal ut, vilket ganska tydligt skriker att jag är totalt ointresserad av att prata med någon dement varelse på 45 år som inbillar sig att han fortfarande har rätt att kalla sig "kille". Puss.
Och för alla mindre uppfinningsrika varelser som känner sig manade att påpeka hur irriterad jag verkar: Jag är på strålande humör. Jag ville bara sålla bort skräpet från början. Tyvärr råkade jag glömma bort att nämna kategorin "ni som inte riktigt vet hur ni ska ta kontakt". Nu är det gjort.
Och snälla. Inled inte med "du verkar som en trevlig tjej". Det är ju fullkomligt vansinnigt.
Ordet "bus" är nog det mest avtändande jag kan komma på. Alla som någonsin får för sig att skriva en mening som innehåller ordet "bus" borde doppa huvudet i kräk och ta ett djupt andetag. Dessutom skulle jag uppskatta om alla kunde sluta ha bilder på sina jävla djur. Skitintressant verkligen. "Åh har du en hund, vad söt han är, är han avmaskad?". Skärp er för fan.
Och till alla er som hänvisar till era döda vänner⁄husdjur⁄bilar⁄vänners vänner osv med den pinsamma, irriterande textslingan **R*I*P**...Sluta. Bara sluta.
Utöver allt ovanstående verkar det totalvimla av branndmenn och läckarre på detta stället. Er vill jag inte prata med. Tack. Hej! "
Den läste M och sedan flyttade han hem till mig
Pyjamasparty var kul minns jag. Kan man ha det när man är vuxen?
Wooops. Nu var det någon som ropade förföriskt på mig. Det var sängen. Den stackarn fryser. Jag ska ta min sladdriga, vinterbleka, pälsbeklädda kropp och värma upp den så att den kan hålla om mig när jag sover.