Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-02-17 19:04:17 följande:
    Så det finns alltså kvinnor som behåller sitt sunda förnuft trots att de är gravida? För FL kan verkligen få en att fundera
    Nej nej. Du missförstår. Jag har inget sunt förnuft. ÄNDÅ bröt jag inte upp gravtest och försökte framkalla en graviditet den vägen. Jag gick och knullade istället. Det gick mycket bättre!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-17 19:14:14 följande:
    Saken är den att jag förstår inte det riktigt. Om det nu är så att det är ett missfall, vilket givetvis är tragiskt, varför inte gå iväg & göra en ordentlig koll? Jag förstår verkligen inte.
    Jag förstår inte heller. Har man fått missfall bör man för sin egen skull skaffa en läkarkontakt. Det finns mycket som kan gå riktigt illa annars. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-18 10:54:34 följande:
    Samtidigt vill jag försöka att inte döma någon likso. Alltså om nån knullar sig själv med en djurdildo så är det ju inte samma sak som att ligga med ett djur. Men jag fattar det bara inte. Jag fattar inte varför man ska kissa på varandra heller....så det är väl bara så.
    Det är fortfarande osmakligt. Om någon knullar sig själv med en babypenis de format själva spyr jag lika mycket. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-18 11:20:23 följande:
    Jag föredrar stearinljus... Såreså!
    Bränner du dig inte?
  • Mariohn

Jag brukar tända ett värmeljus och sätta in på kvällen. Då lyser jag fint i plumman! 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-18 11:23:13 följande:
    Jo. Jättejätteskönt!
    Jag förstår! Du kanske ska logga in på den där porrsidan där damer ger varandra elektriska stötar. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-02-18 11:34:37 följande:
    Nej jag är hemskt rädd för el, faktiskt.... Men tack för att du vill berika mitt liv Obestämd

Nu har jag städat (el röjt, mest) så jag skall gå och lägga mig, en stund....
    Sov gott!
  • Mariohn

Dagens mest förbluffande kommentar på FL "Barn som kan uppföra sig gör det. Annars har de ett funktionshinder" :´´)

• Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-18 17:35:48 följande:
    satan...
    jag viste att det inte var nagot som stod rätt till med mina mopsar...
    Det är fel på min också...Han vet mycket väl att man inte får ta fotot bredvid sin mammas säng och ÄNDÅ går den självgoda lilla parveln och hämtar det och springer och sätter sig framför spegeln och speglar sig och tittar på bilden av sig själv. Vad kan det röra sig om tror ni? 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-02-18 21:19:53 följande:
    Tror jag är lite kär. I Ben & Jerry.
    Det är normalt. Speciellt brownies!
Svar på tråden The return of the Lolilla