-
Något sådant blir det ju om hon inte själv kommer till insikt FORT.lokisse skrev 2010-04-08 15:30:28 följande:kan man inte ta in polis eller liknade sa att dom pratar med henne sa att hon fattar att banken inte har med det hela att gjöra? annars far ni ju anmäla henne för stöld efter som hon helt utan rätt tagit ut era pengar. hart men det funkar inte att förlata och ga vidare när den ena inte ens inser vad dennna gjort.
-
Usch nej nu ska jag gå och ta detta med Mattias sen ska hon fanimej få veta att hon lever. Håll tummarna för mig görls. Jag förlorar nog en halv familj idag
-
Nu tog jag en ketogan. Undrar vad som ska hända.
-
Bam skrev 2010-04-08 17:16:29 följande:Ujuj. Starka grejor. *avis*Du kan få mina. Jag är rädd för dem
-
Substansen är ungefär dubbelt så potent (verksamt) som morfin. Varunamn för ketobemidon i Sverige är bland annat Ketogan, och medlet används i stort sett bara i Skandinavien, där Danmarktoppar statistiken över användningen.
Ketobemidon är ett beroendeframkallande medel och är narkotikaklassat, grupp ll.
KNARKAR???
-
Varför har doktorn gett mig detta? Jag är jätterädd på riktigt nu
-
Men jag har ju fått dem som smärtstillande. Jag tänker lämna tillbaka dem på apoteket. Detta verkar farligt.
-
Har jag gjortlokisse skrev 2010-04-08 17:28:27 följande:ring din läkare och fraga varför han valde dom...
Han säger att jag inte ska vara rädd
-
Jag närker fortfarande ingenting! Har fortfarande ont! Som att ha ätit en jordnöt
-
Bam skrev 2010-04-08 17:34:55 följande:När tog du den?tio över fem : -)