Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-08 20:16:03 följande:
    *garvar* Men du, hur gick det med svärmorspratet?
    Hon förstår inte hur vi kan tycka det är hennes fel. Alla andras fel är det kanske. Men inte hennes! Jag är så arg att jag mår illa.  Jag vill nästan skriva något i stil med att den jävla snåla idioten aldrig mer ska få träffa mitt barn men sen kommer jag ju på att jag är smart.
  • Mariohn

Bam. När min lever är frisk och solen tittar fram. Tänker du dricka öl med mig på något skabbigt hak då? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-08 20:20:47 följande:
    letade solbrillor till herrliten *SKÄMS*
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-08 20:20:55 följande:
    Hoppas att det ordnar sig för er alla. Ingen liten grej hon har ställt till med.
    Tack. Det är aldrig litet när det gäller henen. Och hennes ursäkter är alltid vedervärdiga. Det hon sa nu var "jamen marion kan väl bara börja jobba nu istället då tycker jag". JAHA?? Jag jobbade rövarslet av mig förra sommaren för att kunna vara hemma med min nyfödda utan att bli bankrutt. Så gör hon av med pengarna och tadaa!! 5 månaders slit 7 dagar i veckan puts väck "men jag kan ju bara börja jobba igen". 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-08 20:22:04 följande:
    dricker hennes också?
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 20:24:12 följande:
    Duger bara en skåning eller?
    Men du vill ju inte? JAG VILL! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-08 20:24:31 följande:
    Mattias har varit förbannad två gånger i sitt liv. Den ena var när han såg en fin blixt som jag inte såg. Den andra är nu. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-08 20:25:55 följande:
    Du...om Bam är helt mongo och hennes skötare inte är med kommer vi att ha skitkul. Men det kommer inte att vara jag som betalar {#lang_emotions_dreamer}
  • Mariohn
    nu1mlock skrev 2010-04-08 20:26:53 följande:
    Vad är detta för tråd som alltid dyker upp och har alldeles för många svar? :)
    *främlingslarm MEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEOOO*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-08 20:29:25 följande:
    Jag kan inte! Hans syster sitter säkert här och jag vill bara behöva stå för vad jag själv säger  Men familjen snylt snylt har inget att hämta här
Svar på tråden The return of the Lolilla