• M C

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-16 19:25:42 följande:
    Jag äger ju faktiskt till och med ett långt skohorn! (dock inte IKEAS "omsorg" )
    Bättre schvung i en träslev.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-16 19:31:16 följande:
    Irriterad & trött. Tänker inte förklara varför - där syns min irritation Har skrivit i evanemangsfliken.
    *kramar om*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 19:38:19 följande:
    och i en sa trevlig färg!
    Ja, den finns i allt från snorgul till snorgrön!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 19:40:20 följande:
    Eftersom denna pissvinter aldrig vill ta slut så funderar jag på att gå och göra 150cm höga snökukar i lekparken.
    Då blir säkert PK-maffian glad. Se till att ta kort bara.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-16 19:49:29 följande:
    Hej flickor små.Bäst för er att ni har saknat mig.
    Alltid, du är ju så snygg!
  • M C

Godmorgon kära åkerspöken!

Råkade hamna på Cugar Town igår, men jag kommer inte leta upp den igen, hon ser fördjävla otäck ut! Hon har botoxat eller nåt så hon inte kan le ordentligt. Läskigt.

• M C
    2timearound skrev 2010-03-17 09:54:41 följande:
    *ballar ur i en styvkärrings-tråd* 
    Det kan vara rätt befriande att balla ur ibland.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 11:08:52 följande:
    Jag har precis varit på lunch och ätit så mycket så jag skulle kunna spy. Nu har jag "snott" en av bibliotekets datorer för att jobba på skolgrejer men sitter ändå bara och surfar på fejjan och här, fastän det är en massa stackare som köar till datorerna för att de faktiskt vill skriva på sina uppsatser och skit.
    Jo evil - me like.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-17 11:03:14 följande:
    Fast jag gör det varje gång..... jag avskyr de galna brudarna så mycket att jag får blodsvallning.
    You go girl!
    En del behöver höra hur jävla sjuk de är i huvudet, kör på bara!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-17 11:14:36 följande:
    Att se snygg ut är bästa hämnden!
    *håller med*
Svar på tråden The return of the Lolilla