• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-18 10:55:49 följande:
    ta ditt svärd, din hjälm, ditt spjut och din sköld och ge dig ut i striden. man kommer att sjunga ditt lov i alla tider!Draken kom gående fran gardsplan , vred och fasansvärd, så att jungfrun och andra boende av räddhåga nästan dånade vid hans åsyn. Men Sankt Candy gjorde korstecknet för sig och red emot draken och stack honom genom halsen med sitt spjut.
    Hahahahahahaha!
    Du är ju inte SANN!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:57:44 följande:
    Vilken bra idé! Här är det fullt, säkert i vart fall 15-20 stycken på vägen till dagis som ligger 150 meter bort.... Folk sket i att ta upp det ur snöhögarna så nu ligger de så fint och prydligt på trottoaren när snön har smält.....
    Det är så vackert med vår!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:58:50 följande:
    OMG, så vackert, finkultur i tråden! *gråter en skvätt*
    *mässar* Gör det, gör det, gör det!
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 11:01:40 följande:
    har en gammal gubbe som bor i närheten av min mormor och morfar som brukade lurpassa pa hundskitsägarna och sedan tog han en spade och skyflade upp skiten och la i deras bevlada med en lapp "du glömde den här"
    Hahahah, fan va bra!
    Jag tar dem direkt när de kommer gående mot tomten. Har fått idioterna på området att inte pissa på alla brevlådor inom synhåll från min dörr...{#lang_emotions_demon}

Här är det jag som är den elake jävlen.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 11:09:09 följande:
    vilken bank tycker ni är trevligast och varför?vilken är otrevligast och varför?
    Tycker lika om alla.
    Har valt "min" för att den ligger bra och vi var överrens om den.
  • M C
    M C skrev 2010-03-18 11:10:06 följande:
    Hahahah, fan va bra!Jag tar dem direkt när de kommer gående mot tomten. Har fått idioterna på området att inte pissa på alla brevlådor inom synhåll från min dörr...Här är det jag som är den elake jävlen.
    Correction: jag är dominant - när jag vill. Elak är väl eg fel ord, jag är fullständigt livrädd när jag gör det. Men jag hävdar revir och är väldigt högljudd. Jag tom hotar deras jävla hundar, senaste tog jag ungarnas stav som "vapen". Utan att ens titta på idiotägaren vände jag stavarna i handen så de blev ett svärd isf stavar. Han fattade galoppen.{#lang_emotions_demon}
  • M C

Man tänker inte på hur jävla gravida alla är, känns skumt faktiskt.

Tänkte bara berätta att jag ska få vin idag. Jag sa till på skarpen. Det är skitväder ute, lederna värker. Finns inget värre än kallt och blött. Vin hjälper.

On the good side: blöta betyder att våren kommer.

Jag hade planeterat den här sorten, de lär inte komma upp. Eller så kommer de upp där jag minst anar det. Grävmaskinen har möblerat om i mina rabatter.

• M C
    lokisse skrev 2010-03-18 16:35:44 följande:
    tulpaner?
    Kungsängslilja. Skitcool!
    Jag satte dem bredvid mina fina liljekonvaljer. Där är en leråker nu.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 16:45:14 följande:
    RUTIGA!
    JA!
    Visst är det ballt!
  • M C

Jag längtar till gubben kommer hem. Skitväder!

Svar på tråden The return of the Lolilla