• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-17 19:44:01 följande:
    Jag tänker på dig ändå, stackars tant torrlagd
    Tant Torrlagd, det ska jag hälsa.
    *hälsar*

Han skyllde på att det var jag som ville låta bli ett tag!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 19:55:23 följande:
    Din jävla feeder Nej, nu tar jag vatten att dricka och om jag fortfarande är sugen om en timma skall jag ta några popcorn... Nån måtta får det vara!
    Trams.
    Ät nu, en rejäl bit. Skit i det sen. Det är ju inte som att du har såhär ont varje dag, eller ens varje år.

*luftsvingar mitt slagträ*
    Jag har lekt lite med det idag, är någon sugen på att se?
    Inlägg 69.
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51098220.html
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 19:46:53 följande:
    Han har ingen verklighetsförankring
    Nej. Han tror att han ska få sex tex, även när han inte kommer med vin. Pajas.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-17 20:21:30 följande:
    Nu ska jag duscha, sen Grey's & sen True Blood.
    Va? Är det vampyrporr på TVn idag? Jag som precis ska titta klart på sista avsnittet säsong 1 - för andra gången.
  • M C

Vi får starta en bönegrupp.

lokisse skrev 2010-03-17 21:00:33 följande:
    (i bland önslkar jag doctk att korkade mäniskor skulle dö ut av sig själva men det tycks inte ske..)
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 21:10:52 följande:
    ha ha du är just den riktiga att skaffa en bönegrupp med du gammla fanatiker!ja men man kan ju önska!!Inavelsdepression
    *fniss*
    Jepp, fanatiker är ordet sa bull.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 21:07:07 följande:
    Det är för att det finns kåta människor som avlar barn med idioterna....
    Ja, vad ÄR det med folk och könsdriften?
    Kåt = no brain. Känns som en tråd.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 21:20:38 följande:
    ja det har väll nagot med hjärnan i musen teorin att gjöra...
    Ja, i musen eller kuken. Vilket som.
    Korkat är det hursomhelst.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 21:38:22 följande:
    japp och sedan klagar dom över sina omogna idiotiska partners som inte tar ansvar.
    Ja! Jag kan inte låta bli att vara lite dumdryg där.

Jag är fan sjuk i huvudet, jag är så elak så det är skamligt. Mot idioter no less! De kan ju för fan inte hjälpa att de är dum i huvudet!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-17 21:18:05 följande:
    Ja, kl 21,55 (tror jag) på SVT1. Andra säsongen...3:e eller 4:e avsnittet.
    Mmm....
Svar på tråden The return of the Lolilla