Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-03-30 19:53:10 följande:
    Idag har jag lärt mig på FL att om man rakar av sig könshåret så är man singel och har dåligt självförtroende.
    OJ! Jag som tagit bort dom med laser, vad är jag då?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-30 20:31:05 följande:
    Hercules och Bams är borta.
    Vad är borta?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Skrattar så jag nästa kissar på mig.... Att vara gravid hjälper inte på om vi säger så....

• Ord blind
    Bam skrev 2010-03-30 20:43:58 följande:
    Sluta stöta på peter i andra tråden.
    Nej, jag stöter inte, det är han som får göra det.....
  • Ord blind

Jag är sugen på PEZ.

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-30 20:52:07 följande:
    De länkar ni hade, den ena var hela tråden borta den andra bara inlägget. Hercules inlägg och Bams tråd.
    Men man kan ju alltid citera det dumma inlägget.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-30 20:54:39 följande:
    Usch, att ni ens får till det i huvudet! Jag kan inte ens tänka klart, det är ju för äckligt!
    ?
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-30 21:42:46 följande:
    För tillfället är Bam nog roligast på FL. Jag har inte riktigt fattat det tidigare, men nu under de senaste dagarna ser jag det överallt hur Bam lyser med sin briljans i sina inlägg och jag garvar så jag dör. Älskar de torra spydiga kommentarerna
    Hon tillhör de roliga, liksom alla i denna tråden plus några till.
  • Ord blind

Min man sitter och visar mig bilder på hur ajjg såg ut när vi träffades. Jag var smal då. Vill ha tillbaka min kropp faktiskt....

• Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-30 22:05:41 följande:
    Den är som en duktig flicka......den kommer igen
    Hoppas. Jag vill inte ha en degmage.

Sov gott. Nu masar min man på mig att vi ska lägga oss... 
Svar på tråden The return of the Lolilla