Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    2timearound skrev 2010-04-12 11:59:52 följande:
    Jag är hemma idag igen. Jag blir fan galen på det här, på riktigt galen. Plus att muttan stinker.  JUST FUCKING SHOOT ME SOMEONE!!
    * Skjuter upp Laktal i Tvåans Etta * för det återställer balansen i underlivet om du har blivit en surfitta
    2timearound skrev 2010-04-12 12:04:17 följande:
    Tack men jag tror eg att det enda som behövs är lite tvagning. Men tack ändå. Underbrallor skulle nog också hjälpa.
    Underbrallor är ett modernt påhitt som faktiskt har motsatt effekt ska du nu absolut använda trosor så r det bäst för den lilla sursnippans skull att ha stora luftiga i bomull.
    För dig gäller alltså icke åtsittande kläder i bomull och abslut inte något syntetiskt material mot´den elaka lilla björngrottan
    MissKaos skrev 2010-04-12 12:10:53 följande:
    MEE LIKI STRING I SPETS.Eller läder.Elakt, vem bryr sig?
    Nu kommer jag alltid att se digg som hon i läderstring! Jag har i både spets bomull och nått latexliknande material

Har bara råkat läst på lite om fitterier nu när jag sökt bot och lindring för egna besvär. Ett tips bara till alla där ute om ni misstänker bakteriell obalans eller svamp så börja inte med att testa behandling för det förstnämnda.

Smärtar nämligen helvetiskt mycket om det inte är det.  *vet*

Seriöst så vad är detta för ett nedtystat helvete? Som den person jag är så skäms jag inte för att säga att jag åkt på svamp och jag tror varenda jävla kvinna jag sagt det till har berättat att dom själv haft det.

Jag har tidigare varit nästan helt förskonad förutom några dagars helvete under andra graviditeten och så berättar Barnmorskan att detta är hur vanligt som helst och att många kvinnor har problem hela graviditeten!!!

Alltså är det därför vissa är sådana harpynjor?
    2timearound skrev 2010-04-12 12:12:46 följande:
    NEJ!  Det finns igen mat här. Nu ringer det på dörren också..... *vägrar öppna*
    Du måste äta smärtorna brukar lindras då 
    2timearound skrev 2010-04-12 12:17:35 följande:
    Jg har ofta svamp. Inte idag dock.
    Hur står du ut? Hur behandlar du tar du tabletter eller bara salvor/vagiatorier?
    lokisse skrev 2010-04-12 12:19:06 följande:
    jag hade svamp varje mens innan jag uptäckte menskoppen. har dessutom enbart stora bommuls misfoster till trosor
    Nu kommer jag alltid se dig som hon i stora mormorstrosor
    Bam skrev 2010-04-12 12:22:15 följande:
    Där är nåt som jag aldrig kommer prova. *med i VVMK*
    *joinar VVMK*
Svar på tråden The return of the Lolilla