• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-17 21:54:05 följande:
    inte jag heller.
    Vi får ta med det i vår bönegrupp.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-17 22:07:33 följande:
    bla bla bla.......
    Vill du hångla?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-18 08:27:22 följande:
    Äsch. Så ska du inte känna. Folk förpestar tråden varje dag här och det verkar ingen skämmas för Förpesta på du!
    Jaja, tjat tjat. Jag ska genast sluta fisa här.

*fiser och springer ut gapflabbandes*
  • M C

Hur får man ett gäng skänks på gott humör då? Kan jag göra något?

• M C
    Ökänd skrev 2010-03-18 08:45:56 följande:
    Knark?*viskar*
    Jepp, sånt finns. Man får inte skriva det här förstås men jag har ett fiiiiint medicinskåp.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-18 08:52:40 följande:
    Jag ska shoppa den här åt en av mina "ungar" i butiken !nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rare-fashion-.../
    Jag gillade den i mitten på ett sätt och den till höger på ett annat. Beror på när.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 08:39:40 följande:
    Idag ska jag äta pannkakor med drottningsylt.
    Gör du egen eller köper du färdig?
    Farmor gjorde alltid egen, jag klarar inte ens av affärernas. Blir så ledsen när det inte är lika gott som hennes.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 08:59:21 följande:
    Jag vet faktiskt inte.
    Tysken gillar dig, summer gillar skänsket.
    The end.
    Det är no go på summer, tysken har dessutom humor!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 09:16:26 följande:
    Fast tänk om Tysken inte gillar mig ändå, och jag bara feltokat honom...
    Så att han köper de där skivorna går att misstolka? Eller att han kom tillbaka för 2:nds?
    Och summer, han har en ny variant - inte lika snygg som du men vem vet vad folk ser i varandra.

Tysken är en keeper, ring o fråga honom om han vill göra nåt vettja.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 09:15:41 följande:
    Hmm hade tänkt köpa. Jordgubbssylt gör jag egen men drottningssylt har jag aldrig gjort. Tror inte jag hinner det idag tyvärr
    Nej, det är väl mera ett sommarprojekt antar jag. Blåbären är lite luriga att hitta på vintern.
Svar på tråden The return of the Lolilla