• M C

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-18 20:36:02 följande:
    Dunder!
    Vänta bara!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:33:26 följande:
    Jag kunde inte amma dottern så jag försöker vara positiv istället och hitta bra anledningar till att slippa plåga mig igenom det helvetet med att försöka igen... Jag håller dock med dig om att man får strunta i amningen av vilken anledning man vill. Vi har passerat in i 2000-talet och ersättningen idag är i vart fall likvärdig bröstmjölk (samtidigt som jag tycker att naturligt är bäst av den enda anledningen att det helt enkelt är naturligt).
    Ja, vi bor inte på stäppen.
    Ok om man inte kan eller att det är svårt.
    Men jag har sett på nära håll en muppa skita i det för att hon "inte hade tid". *svär* Jävla ADHD-tanter!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 20:44:14 följande:
    jag vet inte vad det kostar med ersetning i sverige. men här gar 4 liter pa nästan 9 euro... en hundrig som räcker ca tre dagar i tiväxtfaserna.men alla andra "fördelar" som uppfins och grejas med tycker jag bara handlar om att av nagon mycke underlig anledning försvara att man ammar.
    Här är det en jävla "frireligiös" rörelse. WHOs råd grundar sig på att vi alla bor på stäppen i afrika utan tillgång till rent vatten. Vi får alltså samma råd som de. 
    Tröttsamt.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:43:49 följande:
    Skall leta efter den...
    Mmm.
    Men den är bra, man får mersmak för den typen av litteratur efteråt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 20:51:48 följande:
    jag kan da som döpt mormon ge lite nya inblickar...
    Åh, dig vill jag kidnappa in i mormortråden! Noterade att det finns ett o-efterlängtat svar där, måste ju såklart gå in men jag vill inte. Han är elak.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-18 20:55:34 följande:
    mormonerna är tyvär inte riktigt kloka...och ganska läskiga!men dom har ganska kul
    Ja, titta bara på Herreys!
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51098220.html

Nu ska jag titta på Criminal Minds, har inte ork för fler ordvadande byfånar.
  • M C

Gyllene skor?

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 22:49:54 följande:
    Så där ja nu kan ni komma fram och låta festen börja!
    *ramlar in lite lätt berusad*

Hörde jag fest?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-18 23:28:12 följande:
    Afton era fån.
    Hello. Jag har smackat bort en byfåne utanför the ballpark, han fattar inte ens att vi leker baseball. Vad gör du?
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-03-18 22:43:21 följande:
    Tjurig och i behov av cunnilingus?
    Jag vill ha lite cunnning. Kommer det med lite spankinningus?
Svar på tråden The return of the Lolilla