• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-18 16:56:58 följande:
    var trivs sanna?vi ska försöka fa tii en trädgard i sommar...
    Överallt? Jag vet inte. Jag satte dem i min soligaste backe, bor ju norrut. Men när jag sett dem i naturen/på TV så växte de i skogs´partier med gräs. Så här:
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 17:00:57 följande:
    Mfern kommer hem sent idag, han är och bowlar med jobbet..... Har haft en kompis till e hemma, gjort pannkakor och varit sådär käck.... E har inte sovit middag på fsk, så hon är väldigt ocharmig.... Kan klockan bli 19, liksom?
    Härda ut! Eller ta ett glas vin. Då blir allt lite roligare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Efter två glas vin kan jag säga en sak bara: jag är fan full. Hur blev det så?
    Ska alltså inte gå in i religionsdelen ikväll, ska bara glo på snygga män. Just nu är det Sam Trammell. Snygg som fan och värsta soffpotatisen. Göllit!
    När gubben vaknar från sin lur ska jag be honom gå naken lite, sånt piggar alltid upp.

• M C

Jazza, hare skitkul i Smögen, tänk inte ett dugg på oss!

• M C

En påskgodistråd dök upp, självklart måste man JFGI fram siamusens underbara tråd från förra året.
    För mig är det den bästa av de bästa, jag blir full i garv bara jag tänker på den!
    Om man jämför med ANOFs trådar är den här i elitserien och de är korplaget.

• M C
    Jazza skrev 2010-03-18 19:41:10 följande:
    Jag höjer ett varningens hängbröst för Micro Pop, Less Fat.... Inte så spännande som det låter---Men, vitt vin kan jag rekommendera!
    *puffar för rötjut*

Jag är fan lite onykter såhär på en torsdag!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 19:53:42 följande:
    Jag vill också vara onykter!! *AVIS SOM FAN*
    *häller vin på tangetbordet*
    Kom det fram nåt?
    När kläcker du ordis?
  • M C

*luftsvingar igen*
    Vi får se om mottagaren fattade, troligen inte. Men jag har smackat till, hårt.
    {#lang_emotions_sealed}

Svar på tråden The return of the Lolilla