-
precis!SimplyTheBest skrev 2010-11-14 21:50:46 följande:Klart jag behöver det...och du ammar lite då & då. Vi kommer vara grymma på detta
-
inte rasmus heller utan minimopsen!Midka skrev 2010-11-14 21:54:05 följande:Amma vem? Vet inte om jag vill veta mer om detaljerna...

-
erasmus mattar vi med chokladdoppade jordgubbar och oxfille med potatisgratängMidka skrev 2010-11-14 21:54:05 följande:Amma vem? Vet inte om jag vill veta mer om detaljerna...

-
en till timern
En kvinna rusade till sin läkare, hon såg mycket orolig ut. Hon skrek upprört: "Doktorn, ta en titt på mig. När jag vaknade i morse och tittade mig i spegeln och såg mitt hår som var helt slitet, min hud var skrynklig, mina ögon var blodsprängda och jag såg ut som ett lik i ansiktet! Vad är fel med mig, doktorn!?"
Läkaren ser på henne under ett par minuter, sedan säger han lugnt: "Tja, jag kan säga att det inte är något fel med din syn...."
-
ha ha haMidka skrev 2010-11-14 22:12:33 följande:En man hade tillbringat natten hos en glädjeflicka. På morgonen sov hon fortfarande djupt och han kunde inte motstå ett litet hyss så han rakade av hennes buske innan han gick....
När kvinnan vaknade blev hon så förbannad att hon polisanmälde händelsen. Polisen bläddrade och slog i lagboken men hittade ingen adekvat brottsrubricering... Men tillslut hittade han en i sjöfartslagen som passade:
"Olaga borttagande av ruska i allmän farled...."
nu är det natt sov gott allam ina lollor -
god morgon lollisar!
hur lever livet? mopsarna är förkylda och jag väntar pa posten. tvillingvagnen kanske kommer i dag...
-
Det är inte alla länder som har lagt ner posten. varan paketbrevbärare kommer med paketet och ringer pa och lämnar paketet vid dörren mot ett autogram.
-
ja det förstar jag!Mariohnym skrev 2010-11-15 10:20:43 följande:Jag ska fan flytta till tyskalandet!
dessutom finns det bagare och slaktare i istortsätt alla byar, -
jag ska aka till christkind markt i nürnberg i december.
det är den största och kanske första julmarknaden i julmarknadernas hem land! jag är helt vild och glad
-
säg i fran maran!
även om det inte hjälper käns det bätre när man tagit ett snak om saken.
jag menar altsa inte att du ska slänga ut honom och skrika att han är en skitstövel utan att du tar det lungt och sansat och talar om att du tror att han säkert menar väl men att det inte kommer fram. att det han säger är sarande och att du haller pa att bli förbanad över saken...