Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Hej!!!! Någon som supit sig i bitar och kan berätta hejdlösa fyllehistorier??

• Midka
    Ökänd skrev 2011-09-27 17:57:14 följande:
    Nu kan jag i alla fall se plupparna igem *glad och nöjd*
    Se där... ett litet framsteg iaf...

• Midka
    knisse skrev 2011-09-27 21:02:35 följande:
    alla pluppar är bruna. nu väger jag 90 kg
    :-O  Bruna...?

• Midka

Igår kom det en snygg pojke (man.... han var över 20 iaf) hem till mig och vill sälja oljemålade tavlor. Tror ni jag tog in han och erbjöd mina tjänster så att det blev en hejdlös, oförglömlig natt av njutning? Nej!  
    Idiot mig. Vad jag missade.... *surar och muttrar över min alltför pryda sida* 

• Midka
    Ökänd skrev 2011-09-27 21:08:04 följande:
    Hur mycket över 20?

*ena handen på telefonluren till polisen*
    Tyst  Minns inte riktigt.......   

• Midka
    knisse skrev 2011-09-27 21:08:19 följande:
    mähä! du skulle ha kuttrat att du minsan ville se dom stora mästervärken och att du söker en bild att hänga över sängen
    Eller hur! Ist fick han bara komma in i vardagsrummet. En förmildrande omständighet är möjligen att min 7åring stod och sa no...no...no (mannen talade engelska) till varje målning som den vackra unga mannen visade. Vi lyckades komma överens om en tavla men då sa sonen att han ville ha den i sitt rum eftersom havet skulle se fint ut till piratlegoskeppet och då tappades stämningen en aning.....

*suckar och kommer somna fint till drömmarna ikväll* 

• Midka
    knisse skrev 2011-09-27 21:17:56 följande:
    kan ni vara vänliga och säga att jag är duktig som har gatt fran 103 till 90  pa tre manader da?
    Jag är djupt imponerad!! Jag var uppe på 89 som "värst" (det är ju inte så farligt i förhållande till 103). 13 kg är ju mer än två storlekar i kläder!!! *applåder*
    Har du ngt mål? 

• Midka
    Ökänd skrev 2011-09-27 21:20:27 följande:
    Låter mysko, bra att du inte släppte in honom. *paranoid*
    Han fick komma in till vardagsrummet. Igår kväll vid niotiden stod jag här vid datorn och plötsligt slocknade allt ljus. Gissa om jag höll på att kissa på mig!!! Trodde givetvis genast att det var min don ljuvan som eg var en psykopatmördare som klippt lednignarna i i huset. 
    Efter att jag sansat mig insåg jag att han nog inte behövt släcka ljuset i hela grannskapet (inklusive gatljuset). Var en luftledning som rasat tydligen..... Tog ngn timme så var ljuset tillbaka.  

• Midka
    knisse skrev 2011-09-27 21:27:04 följande:
    fatta vad mysigt ni kunnat haft i mörkret
    Jo, jag fattar att jag missade ngt....

Svar på tråden The return of the Lolilla