Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

WTslyna skrev 2010-04-14 00:56:17 följande:
    Kanske våra barn kan dela födelsedag! 17maj hoppas vi på alltså. Så båda dina barn är ETbarn? Rätt nära mellan dom väl? (vet inte mycket om ET så bli inte sur för min plumpa kommentar)
    Hipp hurra för syttende mai!!  *saknar Norge* 

Jepp båda mina ungar är labbframställda überbebisar. Eira är produkten av en vällyckat IVF behandling och Bubblert är faktiskt ett nedfryst Embryo som blev över då.

Vi stoppade in Bubblert dagen innan lillans 1årsdag. Int blir jag sur över andras okunnighet jag älskar att få leka besserwisser
    WTslyna skrev 2010-04-14 01:04:14 följande:
    Fan vad najs att kunna planera det så. Att du är en besserwisser VET jag.
    Mm och att det funkade vi blev bra chockade och vettskrämda trodde ju aldrig att vi skulle lyckas få till det två gånger på raken inom så kort tid när det jävlats i så många år.
    Ord blind skrev 2010-04-14 08:21:14 följande:
    Vad mysigt!! Min dotter slår lite på magen ibland.... Men hon är ju lite yngre. Hon kammade dock mitt hår med fingrarna igår, mys!! Jag är sist ut va? Med den 3 juli.
    Morrn morrn! Det finns inget bättre än kärlek från de små men när det gäller lillan och min mage så är det ömsom vin och ömsom vatten. Ofta så liknar hennes kärlek och förök till lek med lillebror plågsamma vändningsförsök.

3 Juli nja jag tror faktiskt att LokNisse är senare

Fan jag är så jävla nervös inför dagens vedermödor känns som att jag skulle kunna sitta och ha ångestdiarre attacker hela dagen

2timearound skrev 2010-04-14 09:58:35 följande:
    Jag kan trösta dig med att du inte såg så fet ut på bilden med E. Din arm såg nästan lite smal ut faktiskt.
    Jag har faktiskt gått upp 20kilo och kommer säkert hinna med åtminstone 10 till innan Bubblert är ute!
    Tror karln lckats få till en bra vinkel om min arm nästan ser smal ut
    2timearound skrev 2010-04-14 10:33:38 följande:
    Det viktigaste är nog att Nicket kraftigt överdrivit sin fetma. Antagligen för att hon på något sätt desperat vill passa in någonstans.
    Jag väger 87 helt och hållet muskel lösa kilon varav 20 av dom sitter som dubbelhakor och ryggfett
    2timearound skrev 2010-04-14 19:10:51 följande:
    Verkligen!
    Men shitdu råkade ju vara snäll!!{#lang_emotions_surprised}

Gissa vad nu har jag fått snittdatum så nu vet vi att om inget oplanerat inträffar så får vi träffa våran son den 24:eMaj
    Ord blind skrev 2010-04-14 19:15:15 följande:
    Finns inte det billigt på nätet?
    Jo jag skulle gissa på att hon annars brukar köpa begagnat smink på tradera
    Jazza skrev 2010-04-14 19:16:54 följande:
    Åh, hejja pojkis!!(Vidar eller Atli, va?)
    Elrik, Vidar och nu karlns senaste favvo Ymer är väl de namn vi har som aktuella för tilltalsnamn. *suckar uppgivet*

Ymer är Siamusens fel
    WTslyna skrev 2010-04-14 19:17:54 följande:
    Skönt att ni fått datum!
    Jepp lite väl nära inpå bf men nu känns det ändå riktigt riktigt skönt
    2timearound skrev 2010-04-14 19:20:12 följande:
    Och jag som tyckte jag var snäll!
    Ja jag är fortfarande i djup chock över din gullighet
Svar på tråden The return of the Lolilla