Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-31 15:21:04 följande:

Han är helt enkelt inte värd dig. Du förtjänar uppmärksamhet och omtanke.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-31 15:24:38 följande:
    holunder=fläder.. snurigt det bidde
    Flädermarmelad visste jag inte ens att det fanns! Hylleblomst heter det på norska... Inte helt olikt tyskan.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-31 15:24:38 följande:
    holunder=fläder.. snurigt det bidde
    Kan man säga fleder på tyska också?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-31 15:34:16 följande:
    flieder är syrener...
    Okej, kanske inte ska beställa det när jag är i Österrike nästa gång då....
  • Ord blind

Nej mina små solstrålar {#lang_emotions_sunny} nu är det dags att plugga lite.

• Ord blind
    Bam skrev 2010-03-31 17:11:25 följande:
    Dom har flyttat min tråd!
    Vilken tråd?
  • Ord blind

Om man inte vill bli uppringd av försäljare så ska man tydligen inte ha telefon alls, eller i vart fall inte svara i den....

www.familjeliv.se/Forum-5-68/m51694898.html

• Ord blind

Här var det livat....

• Ord blind
    Mariohn skrev 2010-03-31 19:35:11 följande:
    Jag också. V är ute på promenad ensam med bara sin pappa som barnvakt. 
    Det vet du väl att en pappa inte ens är kompetent att vara barnvakt åt sitt eget barn! Pappor har inga rättigheter eller några som helst kunskaper som gör honom duglig som ansvarstagande förälder heller. En pappa är ingen förälder med ansvar, de bara busar med barnen, som en slags lektant fast av manligt kön. Barnet måste vara i max 5 meter ifrån sin mamma annars blir det förstört för livet!! Barnmisshandlare!! *ringer soc*
Svar på tråden The return of the Lolilla