Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-06 16:01:30 följande:
    Grattis hattis!
    Tack!!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-06 15:42:00 följande:
    Det pinsamma är att alla gissar på rätt ålder när ts uppenbarligen är ute efter att få höra att hon ser ung ut. 
    Det jag ändå finner intressant är att tråden som sagt har varit uppe flera gånger och att hon är i ett så stort behov av att bli bekräftad och då som att hon ser ung ut. Hon verkar skämmas något grymt över att hon faktiskt har ganska gott om rynkor, jag ser inte någon annan anledning till att tjata om bekräftelse var tredje månad annars. hon behöver nog jobba lite på självkänslan för jag tror dessvärre inte at hon skojar med oss.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-06 16:08:20 följande:
    Vem är kvinnan på bilden??
    TS själv om jag inte missminner mig.
  • Ord blind

Efter som vissa har fastnat i kiss och bajs tar jag och pluggar istället.....

hej hopp, gummisnopp!

• Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-06 16:13:03 följande:
    Vad sorgligt.Så länge jag får visa leg när jag köper cigarretter är jag nöjd och när den perioden är över så kommer jag bomba forumet med såna trådar.
    Det är faktiskt jättesorgligt egentligen.

Ja, man får ju visa leg på systemet med jämna mellanrum, alltså är man yngre än 25. 25 var min perfekta ålder så jag är väldigt nöjd med det.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-06 16:14:31 följande:
    Är det bara jag som hade blivit lite besvärad som tonåring om min mor satt och gav män råd om hur man kissar med stånd? 
    Jag kan inte föreställa mig att min mamma över huvud taget skulle göra det så jag kan dessvärre inte ha en åsikt i frågan.
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-06 16:18:12 följande:
    Jag kan inte föreställa mig att min mamma över huvud taget skulle göra det så jag kan dessvärre inte ha en åsikt i frågan.
    Eller rättare sagt, ajg är glad att slippa ta ställning i frågan.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-06 16:18:19 följande:
    Grattis, Wordie!
    Tack!

Nu är det seriöst dags för plugg. Håll ställningarn!
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-06 16:45:38 följande:
    Den forumdelen har blivit grövre sen jag slutade skriva där.
    Det har blivit vidrigt där faktiskt. För ett år sedan vågade man klicka sig in där men nu är det värre än värst! Det är rövknull, kissex och desperatraggning på hög nivå. Killar som uppmanar till kontakt och har bilder på sin penis i eregerat tillstånd, visserligen med kalsonger på men ändå, bland sina bilder i pressen.
  • Ord blind

Jag måste säga att jag gillar att FL inte är så fega längre, att man faktiskt tar bort inlägg och stänger osmakliga trådar. För drygt ett halvår sedan var förtal enligt BrB helt ok på FL, trots att man anmälde inlägg tre gånger så hittade moderatorerna fortfarande inte vad som var fel även om man citerade lagtexten och förtydligade vad innebörden av densamma var....

Svar på tråden The return of the Lolilla