Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-13 16:48:48 följande:
    Åh fan, själv har jag inte märkt av Lucia alls.
    jag tror att man som utlandssvensk hänger sig fast vi sant mer än normalsvensson
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

belgiska praliner till frukost

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-12-14 13:31:20 följande:
    Ja, jag är jättenöjd med dem. :) Jag visste att du skulle fatta. 
    och inte blev du tva meter i dom heller...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-12-14 13:36:06 följande:
    Om någon undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att jag inte kan min nya telefon än. *bimbo*
    gahhhahaha! min mops kan min ipon...och hon är inte ens tva och ett halvt.
    problemet är att hon inte kan skriva da alltsa lär det inte funka att skika över henne att hjälpa till heller.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

ja det vill vi.
    grävde dom ner dig i varm lera?

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-14 18:49:22 följande:
    Ok nu tänker jag berätta även om ingen är här och vill läsa! Spa-helgen blev utan spa!
    Bilen gick sönder. Motorn blev för varm så vi fick stanna varannan mil i 10 mil och kyla av den på olika macker och vis. Vi checkade in på hotellet ca 30 sekunder för sent. Då hade alla andra 300 gäster redan legat och spa-at i 3 timmar, jag såg ut som ett monster med håret på sne, ögonen vilt spelandes i huvudet, dregel i mungipan och stresskärl i hela pannan. Vi snubblade upp till rummet för att finna att det var någon form av propp som gått där inne. Det var mörkt och kallt och minibaren var full av varm dricka. Precis när jag skulle strypa mig själv med mitt eget hår kom en jättetrevlig hotellsnubbe och bad om ursäkt. Sedan började kvällen.

Vi fick ett nytt jättefint och mysigt rum med fri tillgång till baren + en flarra grym champagne som hotellet bjöd på som ursäkt för obekvämigheterna med fel rum. Efter det var det mingel, glögg, sjukt gott julbord, världens snabbaste allsång, öl och drinkar och dans. Fyrverkerier hade de minsann också. Bara för mig. Det var det bara jag som visste. Alla andra trodde nog att det hade med företaget att göra. En riktigt fantastiskt bra kväll!

Vaknade 06 och saknade V så att jag grät lite. Klockan 09 körde vi hem utan att äta frukost eftersom jag hade bjåttåm. När vi kom hem hade världens underbaraste svärmor storstädat hela stället. Dammat, dammsugit, möblerat om alla julsaker och dukat fram bullar och pålägg i hela köket. Vi åt med god bakfylleaptit och pussade på V som hon sedan satte i vagnen och sade "nu ska ni vila på soffan framför en bra film. Jag går en sväng i skogen med V så att ni får landa i lugn och ro. Den kvinnan ÄR en ängel!  Faw ril! 
    vet hut kvina man ska hata sin svärmor och aldrig i livet lata henne vara ensam med barnet. desysutom ska man bli hysterisk för att ens egen mamma kanske missar nagot för hon skulle göra det mycke bätre!!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-14 19:13:50 följande:
    Hahaha jag GLÖMDE! Fast min mamma slår ju barn och jag GILLAR att ha det nystädat! Dessutom blir det så jävla bra när hon får inreda eftersom hon är född inredningsintresserad och jag är född pucko. 
    det spelar ingen roll du gör fel!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-14 19:25:47 följande:
    Ja! Vad jag än gör. Dessutom begriper ju vem som helst att jag är alkållism. 
    men min bror har en mops som är söt...
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla