Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-12-20 20:15:42 följande:
    Nej, bara det inte är en kulspetspenna som kostade en tia i pressbyrån.

Det är bra med julklappar som är sådana som gåvomottagaren uppskattar men antagligen inte skulle unna sig själv  för att man med sin ekonomi ofta bör prioritera "viktigare" saker.

Jag t.ex. älskar att få dyra fina lyxiga hudvårdsprodukter, men om jag handlar sådant åt mig själv så väljer jag oftast de tråkiga billigare märkena.
    det har du helt rätt i!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 20:15:42 följande:
    Nej, bara det inte är en kulspetspenna som kostade en tia i pressbyrån.

Det är bra med julklappar som är sådana som gåvomottagaren uppskattar men antagligen inte skulle unna sig själv  för att man med sin ekonomi ofta bör prioritera "viktigare" saker.

Jag t.ex. älskar att få dyra fina lyxiga hudvårdsprodukter, men om jag handlar sådant åt mig själv så väljer jag oftast de tråkiga billigare märkena.
    erkän du vill ge bort ett gäng pennor som du snodde pa pelles skrot för nagra ar sedan när du väntade pa att sälja dom sorgeliga resterna av din vespa som du kört och kvaddat i en potatisaker.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 20:22:33 följande:
    Mensvärk från helvetet!
    uchans!
    jag har ingen känsla för mens längre. det var sa länge sen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 20:27:20 följande:
    Nej, jag tänker ge bort en gammal pocketbok jag läste ut häromveckan. Ska slå in den i begagnat paketpapper också. KANSKE slänger jag med en Canesten-reklampenna också.
    bara om den inte va nage bra.
    annars kan du ju behalla den ett tag till och använda till att sla ihjäl flugor med eller sa...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 20:38:01 följande:
    Jag tror att jag ska ge bort min autograf i julklapp till de som jag har kvar! 
    eller presentkort för olika atraktioner. en kort sväng med bilen pa 24 timmar med obligatorisk -var fan är vi nu panik. vore kanske nagot att satsa pa
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 20:41:58 följande:
    Nu ska jag runka, hejdå.
    det lär ju inte ta nagon tid...kommer du tillbaka när du är klar?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 21:10:39 följande:
    Jag satt och bläddrade på Adlibris och letade efter de allra sista julklapparna, skulle klicka på en bok för att kolla närmre men kom istället till en bok som hette "Tidig utlösning"

På något sätt kändes den lilla texten där det stod "paketinslagning 25kr per bok" och teckningen av ett presentpaket väldigt malplacerade. 
    en kärleksgava!
    nagot att hitta pa kudden när man vaknar pa morgonen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 21:19:31 följande:
    Kanske morgongåvan till mannen som sparade sig till bröllopsnatten  
    ett paket istället för telefonnummer efter ons...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

det är tyst i huset.
    jag börjar tro att jag har barnskrikstinituss jag tycker att jag hör barnskrik fast det bara är den ljudlösa snön som faller utanför fönstret.
    jag sitter här och suger i mig en alkoholfri öl medans pappa och stormops ligger uppe och trynar h har fatt ta över min gamla maginfluensa och mops har sovigt taskit i natt.  lillmopsen sover här breviid i vaggan och allt är tyst och lite besinligt...

Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla