Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-12-20 11:02:25 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m56113680.html

Jag blir så jävla lack när trådar som denna får ligga kvar. Det är uppenbar barnporr. Tråden är startad av någon som vill läsa om barns sexupplevelser. Är det bara jag som får jävligt obehagliga vibbar? 
    äckligt är det men jag tror inte att det är barnporr pa det klasiska sättet utan mer nagon skum form av när jag var barn grej. tror inte att det handlar om att tända pa barn utan att bli het pa egenuplevd barndom sa att säga...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

panki du lever och har hälsan?

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 17:03:40 följande:
    Det är fler som tycker att det är självklart att de kan använda snorpappret till att torka sig med på toaletten än som säger att de aldrig i livet skulle göra det *rapporterar*
    med tanke pa att man sväljer mer än man snyter ut kan det ju inte vara sa farligt...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag ska städa mammas vagina till tanksgiving... hej och ha

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 18:46:38 följande:
    Jag är jul-blödig och sitter och bölar när jag ser på nyheterna om alla tusentals människor strandade på flygplatser runtom europa som kanske inte hinner hem för att fira jul med sina nära och kära.
    om jag inte varit sa panik stressad hade jag nog bakat en massa massa bullar och dragit till frankfurt flygplats. men det lär inte bli nage av det holger har tagit över min magsjuka sa nu har jag tre att ta hand om
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

det blev en lösvagina som man far fylla själv med lagomvarmt vatten eller?

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 20:07:40 följande:
    Näe, en penna. (på riktigt) 
    da blir han nog glad.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-20 20:11:10 följande:
    Är det en usel klapp? Den var rätt fin och den har jättesuperlång garanti.
    fast oftast tappar man bort pennan lang innan det ens kan bli tal om garanti.
    vad är det för penna?
    jag skulle bli jätte glad över en penna men jag är en mupp
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla