Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-09-27 22:33:41 följande:
    ja det gar lite knyckligt... men allt jag virkar blir.. unikt...
    HA HA HA!!! Skulle vilja se det unika underverket!

• Midka
    Ökänd skrev 2011-09-28 10:18:13 följande:
    Hej min sköna!

Ser att du redan stött på motstånd i favorittråden.  
    Snälla länka till favotråden. 

• Midka

Söta Lolilla (din avatar är fortfarande riktigt .... uggly!) ... Jag tror att jag kan vara über klantig kring mina nära. Jag uppfattas ibland som oerhört ego. Jag menar det inte och jag jobbar på det men.... ibland glömmer jag eller har svårt att veta hur jag ska möta andra. Din BC tex (ser du...? En fin förkortning på en ful sak. ). Jag vet inte hur ofta jag ska fråga. 

Nu är detta inte ett problem för mig här för jag frågar när det känns rätt. Jag ville nog mer säga att folk kan bete sig som puckon men det viktigaste är att man påminner dem och kan de inte fatta så....... FUCK OFF! Säg till oss så kan vi spöa upp dem....

• Midka

Jag har köpt tyg idag! Ska sy ett draperi som ska hänga mellan tvättstuga och hall. Rött och välkomnande. som att säga "kärlek" när man kommer till oss....

• Midka
    Ökänd skrev 2011-09-28 20:43:24 följande:

Min avatar är dessutom snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg.

Känner du dig lite kräncht nu?  

• Midka
    knisse skrev 2011-09-28 20:46:00 följande:
    marsvin är gott!
    ja kanin med!
    Jag har ätit ejder men mycket hagel i. Man fick spotta kulor ur ena mungipan.... men det var gott. Vildsvin-gott... Vad mer....? Jag är lite försiktig. Gillar inte att få ngt konstigt i munnen.

• Midka

Jag tror att lilla Mikael kommer vinna hela Idol.....

• Midka
    knisse skrev 2011-09-28 21:00:35 följande:
    nu ska jag ta min sargade lekamen och släpa mig i ett bad
    go natt
    Godnatt!!!! *tokkramar lite*

• Midka

Jag ska göra kväll här med....

Puss och kram påer !!! 

• Midka

Heeeej!!! Känns som det var år sen jag var här och så är det typ.... några dagar bara.
    Vi har köpt Pirates nr 4 så ikväll blir det filmkväll. Älskar att titta på film med lilleman.

Det är fredag och fredagar är sköna. Har dessutom bokat Julbord en helg på mysigt hotell med nästanspa.
    *njuter att leva* 

Svar på tråden The return of the Lolilla