Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-21 18:39:57 följande:
    Heeeeeeeeeeeeej! Haft en bra helg?
    Ja, på stora hela mkt bra. Fredagen var kanon, det blev dock senare än vi räknat med (Mfer och kollegor mötte upp oss i stan efter julbordet) så lördagen var vi toksega. Mamma hade haft en seg natt med S, så vi var i valet och kvalet om att lämna barnen eller inte. När vi väl bestämt oss var kl nästan 16. Så vi åkte hem, käkade på vägen, handlade lite. När vi kom hem duschade vi, pippade, och somnade på soffan, där vi slumrade och såg TV hela kvällen. Dvs precis det vi skulle undvika.... Nåja, det var väl det som behövdes, det är väl så man får se det. Idag har vi vrålstädat och sen var det middag hos Mamma o Pappa, när vi hämtade barnen. Helt ok helg, även om jag hade högre förväntningar på lördagkvällen...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:06:25 följande:
    Någon som är påläst om nässelfeber/utslag?
    Bryter ihop snart. På riktigt.
    Fan, blir det inte bättre?
  • Jazza
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:09:25 följande:
    Nej, det har verkligen inte häänt NÅGONTING sen jag fick första omgången mediciner och kräm i tisdags.
    I fredags var jag inne akut och fick ännu starkare mediciner. Och nu har jag fått ÄNNU mer utslag på armar/rygg. Jävla fucking läkarpack. I hate them. Ger mig fan på att det är en släng av ebola eller liknande som de missat.
    Karma´s a bitch....
  • Jazza
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:10:53 följande:
    Alltså om det "bara" är nässelfeber så är det ju skitsamma, men man börjar ju oroa sig när det inte händer NÅGONTING trots mediciner och krämer.
    Har du ringt in?
  • Jazza

S håller på att få en tand och/eller är sjuk. Hon bara skriker, stackars ungen Hon fick lite Alvedon med kvällsmaten, hoppas den kickar in, så hon (och alla andra) får sova. Lilla pluttan.....

• Jazza
    2timearound skrev 2010-11-22 14:14:45 följande:
    Men erkänn att du inte stod ut.

Det är kul att du har kommit till oss Zchimla. {#emotions_dlg.flower}
    Är också glad att Zchimla är här. Frågan är om hon själv fattar vad hon gett sig in på? *tror ej*
  • Jazza
    Zchimla skrev 2010-11-22 14:21:56 följande:
    *mular Jazza och stoppar snö innanför tröjan*

Är det nån som vet vad man gav sej in på i denna tråden??
    Åh. jävlar vad elakt, med snön.... Läge för sommar, nu.,....

Nej ingen visste och ingen vet, ännu----
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-22 14:25:02 följande:
    Omg hade just värsta kunden.......
    Varå?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-22 14:25:21 följande:

.....satan vilka skills jag har.

Oj, jaha, var det en sån kund. Trodde till affären. My bad.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-22 14:35:57 följande:
    Han kom in, ville titta på klockor och sen tog han fram en enkrona och satte över ena ögat när han tittade på klockan . Sen frågade han om det fanns med diamanter, hans "vårdare" (mamman) sa att de bara fönstertittade och då blev han helt B-A-N-A-N-A-S och började gapa att jag vara en idiot och att han ville ha service. T klev ut från verkstaden och då tittade han på honom och bara -Dig tar jag lätt........Drömmer

Sen kollade han på mig igen och sa -Jag är kund här du ska smöra för mig! Sätt igång!
    *dööör*

Eftersom jag är en cool katt kollade jag honom rakt i ögonen och bara -Det kommer inte att hända här, det är dax att du går nu Max (hörde namnet från morsan). Där är dörren.

Då blev han spak och slank iväg.

Jeeez.........men det var en "äkta" dåre inte ett vanligt dumhuvud, så jag blev inte ett dugg upprörd.
    Seriöst, det bor så jävla mycket miffon där, va....
Svar på tråden The return of the Lolilla