Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 19:43:25 följande:
    Ingen simning idag och har bara gått några kilometer. Packar träningsväskan för morgondagen ... 

Vet ni om Zumba är bra träning förresten? Jag funderade på att variera min träning med någon gruppträningen gång i veckan.  
    All träning som blir av, är bra träning Nej, jag har hört att det är både jobbigt och roligt, det är väl som med många såna pass, att man behöver ett par ggr för att hitta tekniken och bli mer säker, innan man tar ut sig ordentligt. Men prova!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 19:44:13 följande:
    God kväll!

Nu tror jag att jag är på väg att bli sjuk på riktigt. Att snuvigheten övergår i förkylning
    Fy fan, vad tråkigt
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 19:47:15 följande:
    I know

Läser att du är sjuk - stackare
    Mmm, jag försöker verkligen förtränga det. Men har ont i halsen och har känt mig rätt risig under dagen. Det blev dock lite bättre efter maten, så nu är det bara halsen, vilket ju är ok.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 19:50:58 följande:
    Har känt mig lite halvhängig en längre tid så jag vill nästan att det bryter ut nu. Slängde i mig en Strepsil nyss, får väl se om det hjälper något.
    *hoppas*
  • Jazza

Är det bara jag som tycker, eller har TV verkligen blivit riktigt dåligt? Jag ser knappt på nåt, längre. Jag gillar Skavlan, Robins och Så mycket bättre, men annars är det skit på TV.

• Jazza
    Jazza skrev 2010-11-17 19:55:37 följande:
    Är det bara jag som tycker, eller har TV verkligen blivit riktigt dåligt? Jag ser knappt på nåt, längre. Jag gillar Skavlan, Robins och Så mycket bättre, men annars är det skit på TV.
    The Event ser vi ju, med...
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 20:03:37 följande:
    Vet inte vad det är för något??

Nu ska jag nog fixa lite här hemma & sen duscha. Krya på dig gumman
    Går på SVT, jättebra.
    Krya dig, du med
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:16:12 följande:
    Jag är lite bekymrad.....
    Vad är det?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:19:39 följande:
    Det var föräldramöte idag.....gillade inte riktigt det de sa bara.......

De sa att Allie är väldigt tyst och håller sig mycket på sin kant. Hon har flera vänner som hon leker med så hon är inte utanför.......men väldigt avståndstagande.  
    Mot pedagogerna eller mot vännerna? Det verkar som att hon trivs, när hon berättar själv? Vad sa de om det, har det alltid varit så, eller kommit nu?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:25:51 följande:
    Det var inte jag som var där, så jag vet inte allt. T är på bandy. Det är nog mot bådadelarna. Hon har ju sin Alexander som är hennes "bästis" eller snarare "bandit". De busar asmycket tillsammans. Sen har hon ju Trillian som hon haft som bästis sen de var 2. De är nog trygga med varandra men leker inte lika mycket längre. Hon pratar mycket med de andra barnen när jag hämtar och så, jag har inte tyckt att något varit konstigt.

Jag vet inte........
    Då är det nog inget konstigt, heller. Hon kanske har kommit i 6årsfeeling, redan? Lilla tonåren, kallas det ju, inte för inte (träffade Hugo i söndags och han pendlade som en gravid kossa i humöret, den lille snorungen) Det är säkert inget mer än en period, just nu, tror du inte?
Svar på tråden The return of the Lolilla