Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-17 20:33:29 följande:
    Dunno....... *orolig mamma* Vill inte att hon ska vara utanför eller så. Eller att hon ska ha svårt att interagera. Jag tycker inte det när jag ser henne med andra barn, men vad vet jag.
    Men hon är ju världens mest sociala unge! Det är maskförskolan det är fel på! *vet*
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:36:09 följande:
    Men jag kan nog inte bara stoppa huvudet i sanden, no? Måste ju veta och kolla liksom. *tror*
    Självklart måste du ju kolla. Prata med A och se vad hon själv säger och prata en gång till med pedagogerna, det kan ju vara så att de sagt annat också, men ibland har man en tendens att uppfatta saken lite annorlunda när man sitter på andra änden av katedern, så att säga.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:41:05 följande:
    "sitter på andra änden av katetern........" läste jag nu det var kul!

I övrigt har jag tre frågor som har väckts under dagen när jag har fladdrat runt på forumet.

1. Vemfan bryr sig om "Hemliga Lådan"? Nån här?

2. Var finns alla dessa sexpartyn någonstans? Och vilka är det som går på dem?

3. Fontänorgasm? Really? Nån här som har haft någon eller varit med någon som fått en?

Det var allt

/Frenchy 
    1- Kan inte ens bry mig, nu när jag försöker
    2- Har varit på ett, det var då vi satte en blå löskuk i pannan på Lars Adaktusson
    3- Nope, det låter inte som något jag gärna vill vara med om. Vill inte ha alltför mkt söl..
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:44:28 följande:
    *suckar* 

Det här verkar vara en helt annan typ av party. Där det knullas till höger och vänster. Jag har "snubblat" över två olika trådar där detta fenomen nämns.  
    Oj, jaha
    Jag har varit på en sån klubb en gång, men inget privat, nej.
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-17 20:46:22 följande:
    *musar och ler*
    Vad musar du på?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 20:47:23 följande:
    Jag får för mig att det typ är folk med mycket kajal och svara kläder som håller på med sånt. Men det är nog helt fel. *judgemental*
    På just det stället stämde det rätt bra. Men det var liksom temat för kvällen, så.... Annars har jag ingen aning, jag kan tänka mig att det är jätteolika typer av personer.
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 20:49:09 följande:
    Aldrig i livet, det låter som svettigt och äckligt biologifrosseri. 
    På tal om Zumba
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-17 20:50:55 följande:
    Du vet.... orkar inte skriva (läs: har inget kul eller vettigt att säga) så jag använder bara musen och läser. Solig
    Jävla fusk!
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-17 20:54:15 följande:
    Tja... fusk och fusk... lite som att titta på parlametet i TV... (fast ni är mycket, mycket bättre!)
    Men man måste även vara med och betala TVlicensen, din snyltare
Svar på tråden The return of the Lolilla