Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket
|
-
-
Men ditt svagsinta lilla stycke lägg av helt! Rökning är äckligt!Ökänd skrev 2010-04-22 13:57:24 följande:Me to. Dessutom försöker jag dra ner på rökandet (igen) så nu är jag både rastlös och uttråkad.
-
Det var bland det första jag oxå gjorde när alla trådar öppnades. Tyvär så tenderar de bästa trådarna att vara stängda av gestapoOrd blind skrev 2010-04-22 20:56:18 följande:Nej, den är stängd. det är grymt irriterande att de inte har öppnat alla trådar. Jag ägnade två timmar härom dagen för att hitta så många ANOF trådar som möjligt att blåsa liv i men icke....
-
vette fan om jag vågar säga hej för då ska väl alla krypa till kojs och försvinner iväg
-
Vik hädan skrev 2010-04-24 22:51:54 följande:Ja jag går nu Godnatt mina sköna damer! Och Nicket.
-
Nu vart du kåt va?!
karlns kommentar när jag igår kväll slogs av att spartacus i väntan på att entra arenan i en viss vinkel var bra lik The Butler
-
Klassiker!SimplyTheBest skrev 2010-04-25 00:06:41 följande:Detta är sexigt. Humor är sexigt. Sen är jag svag för armar...och hans armar...jisses *stönar*
">
" target="_blank"> -
-
Nattis natt!
Kram!SimplyTheBest skrev 2010-04-25 01:00:34 följande:Lutar åt att jag ger upp nu. Tyar inte att vara uppe längre. Kram på er. -
Morrn morrn!
Idag tänker jag nog vara en duktig kvinna och baka bullar det ni!