lokisse skrev 2010-04-19 12:46:53 följande:
vad hade hänt jag har missat hela historien!
Lillan klämde sig riktigt ordentligt igår. Både hon och jag var jättetrötta och så lyckliga över att gå upp till sängen för att få sova lunch.
Eira var jätteivrig över sin Lällä/välling sprang fram till grinden som separerar köket och hallen och stod där och väntade.
Vad jag inte såg var att hon pillrat in sitt ena finger i ett litet håll på grinden (ska sitta en plastpryl där som försvunnit).
Blev lite av en giljotinliknande effekt då när jag drog upp haspen. Fingret gick inte av men huden skalades av och hon klämdes nå så grönjävulskt och fast satt hon.
åh gud de där tysta paniksmärtskriken från henne innan jag fattade vad som hänt. Var så jävla obehagligt och jag fick inte loss henen hon hade dragits fast där inne.
Så jag SKREK och Skrek i vild panik på karln som sov efter sitt nattpass. Han hörde och förstod paniken för han var uppe på nån liten sekund och lyckades dra loss henne.
Så som hennes lilla finger såg ut!
jag sprang omkring helt hysterisk och packade för akuten karln tyckte först att det inte behövdes men han hade väl inte vaknat riktigt. Tog nån minut sen så "Jo du har rätt vi åker".
Det tog kanske 30 minuter för oss med bilen till sjukan och lillan fick bara ondare och ondare. Jag har aldrig sett henne lida så och att inte kunna hjälpa henne det var så fruktansvärt.
Hon sträckte fram fingret till mig gråtandes och skrikandes förväntade sig att jag skulle kunna blåsa bort det onda.
Vi grät alla på väg till sjukan