Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket
|
-
-
2timearound skrev 2010-04-19 13:45:53 följande:Nicket, stackars er allihopa! *styrkekramar*
Tack
-
*tycker om dig ändå*Ord blind skrev 2010-04-19 14:27:28 följande:Vi har vitt skilda åsikter i frågan!! *konstaterar*
-
Go afton gott folk!
-
Hur mår mops?
-
Tjurighet är ett gott teckenlokisse skrev 2010-04-19 21:49:00 följande:mops tycks ma mycke bätre hon är gnällig men har ingen feber mer och hon haller sig inte om huvet mer utan är bara almänt tjurig
Jorå nu äntligen sover hon! Nej det är bra med mitt lilla monster hon har varit otroligt busig men ganska glad idag. Fingret gör nog mest ont när det kommer åt något så det är då hon mest beklagar sig.
Mitt psyke är det ganska bra med om än ärrat. Tidigare idag när jag diskade så lekte lillan i köket när jag slängde ett öga på henne så satt hon med en plastpåse tajt över huvudet... -
Mm tänkte just att jag fasar inför hur hon blir som tonåring men samtidigt så ska det väl ett mirakel till för att hon ska överleva dit med tanke på hennes våghalsighet.lokisse skrev 2010-04-19 22:00:01 följande:ja dom jobbar hart pa att ta livet av en genom hjärtinfarkt av skräck!att sa manga blir vuxna är helt hysteriskt fantastiskt!!!
Hon har blivit så jäkla trotsig. Klättrar upp på soffbordet i maniskt trots ända sättet att få henne att sluta är att lämna rummet... -
Samma med Eira hon är verkligen bra på att klättra rammlar sällan men når så jäkla högt och till otroliga platser.lokisse skrev 2010-04-19 22:07:28 följande:mops började klätra upp pa en av vara fönsterbrädor som är bakom soffan (man klätrar fran golvet till soffan och fran soffan till fönsterbrädan) när hon var 5 manader... och sedan hoppar hon ner i soffan! hon klätrar numera pa allt! och hoppar...och skrattar!Jorå hon kan oftast helt utmärkt hon är för duktig på att klättra och tycker det är på tok för roligt.M C skrev 2010-04-19 22:45:54 följande:Det var en väldigt orolig tid den där när de skulle träna kroppskontroll.Men försök lita på att de kan är mitt tips. Var med i början och titta hur bra kontroll de har egentligen, ramlar de pga "knöliga soffan" eller för att de är vingliga?Två killar är liksom en helt egen kategori, man får hårdare hud av dem. Det var hård hud eller ett nervöst sammanbrott, så jag valde att inte titta.Men jag har två bergsgetter, de ramlar aldrig. Det tog tid innan jag insåg att mitt hysteriska uppjagade sätt inte var till någon nytta, de ramlade ju aldrig!Jag kan garva ihjäl mig åt hur hsyteriska folk blir när de ser dem, kusintjejen blir jätteorolig av deras framfart. Men de ramlar inte, inget går sönder. Varför bry sig då?Hej förresten, har ni saknat mig?
Men visst gör hon det mest för att jävlas och testa. Lämnar jag rummet så ropar hon efter mig och klättrar ner.
Annat är det i köket där hon använder leksaker till att nå upp på bänkar och det gäller att hålla knivarna lååångt borta.
Hej hej! Åf cårse Mc är du saknad! -
Nattisnatt på er!
-
Haft dom på lydnadskurs?M C skrev 2010-04-20 08:41:20 följande:The Mentalist var ute i kylan. Snygg och trevlig, vad mer kan man begära? Det kommer en ljusning, vi har haft det kanon i nåt år nu. På sistone har de börjat ta bort sina egna tallrikar och tvätta sig efter maten - självmant!Morrn morrn! Trefligt är det nån specialmöbel eller?lokisse skrev 2010-04-20 09:19:15 följande:god morgon mina stralar!i dag kommer varan vin hylla!