Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-03-30 17:19:13 följande:
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:12:10 följande:
    Jag tycker att ordet "stumpan" kan vara både skämtsamt och nedlåtande. Helt beroende på situation Jag skulle inte bli arg om freddan larmade till mig på arslet och kallade mig stumpan. Jag skulle se det som ett lustighetstilltag. Om jag däremot gick till doktorn och gråtandes berättade att jag hade tappat ena armen i en brunn skulle jag bli jävligt arg om han svarade "gaska upp dig stumpan du har ju en kvar
    Kanske ska tillägga att jag aldrig ngnsin kallat ngn för stumpan. Men en klapp på rumpan har det blivit många gånger av. :)
    smulan är coolare!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:23:03 följande:
    Ja och jag såg ingen anledning att spekulera på det viset. Vi släpper det nu. Förlåt om jag missförstod dina intentioner. 
    du far gärna misförsta och ifraga sätta. det har jag inget problem med. men när du börjar dra slutsatser som att jag njuter av att sparka pa folk som ligger blir jag förbannad och det blir jag välldigt sällan
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:28:17 följande:
    Det var bara dumt uttryckt av mig. Jag vet att du inte aktivt försöker göra någon ledsen! Förlåt för att jag uttröck mig sådär! 
    oki men gör inte om det för da kissar jag i din brevlada.

(jag blev faktiskt riktigt arg över det men jag är inte langsint)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

är uttröck ett ord?

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:37:02 följande:
    Nej :´)  Men ibland måste man uppfinna egna ord när det kassa utbudet i det redan existerande ordförrådet inte tycks räcka dit man vill
    jag asosierar mer att trycka ut nagot med det... ett barn eller kanske sista kaviaren i tuben
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:40:36 följande:
    Har du sett minikaviartuberna? Jag vill dö. Först var jag rädd för kalles kaviar. Men det kändes ändå som en kontrollerad rädsla iom att de är så stora att man ser om man är på väg att komma i kontakt med en. Nu har de uppfunnit SKITSMÅ minikalleskaviartuber. De kan ju för fan fastna i ett veck eller något
    nä aldrig! jag är glad om jag far tag i äckta vara (pa ikea) men inte i miniformat gulligt ju!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:45:10 följande:
    Jag utvecklade kaviarskräck när jag var tolv. Jag hade trånat efter en kille en hel sommar och när jag änstligen skulle hångla första gången hade han ätit kaviar. Hela sommaren förstörd. 
    det kan jag första!

jag blev k junki när jag flyttade utomlans. innan dess hadde jag ingen särskild relation till kk
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-03-30 18:29:55 följande:
    HAHAAAH är du en sådan som packar med dig en massa "svenskt gottigott" i resväskan och ber svenska släktingar att köpa med sig en hel lista med svenska kulinariska äventyr när de kommer på besök?
    jupp!
    leverpastej tex. och sardiner i tomatsas
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    lokisse skrev 2011-03-30 18:32:33 följande:
    jupp!
    leverpastej tex. och sardiner i tomatsas
    inte sardiner makrill
    kungens!
    och snabbmackaroner och stark senap
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    poirot skrev 2011-03-30 18:50:41 följande:
    de verkar inte ha blåbärssoppa i det här landet
    inte här heller men det finns frysta blabär utan socker...
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla