Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-03-31 15:34:53 följande:
    Som tex midgetsex? :)
    jupp.

(innom bögporren finns det en vis gren som tänder pa pyttepillar)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:39:46 följande:
    Bögporr är oftast jävligt dålig...oftast ser aktörerna ut att lida av världens fetångest för att de ska knulla med en av samma kön. 
    du menar som tjejeran i filmerna över att dom ska bli knullade överhuvudtaget fast killar...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:42:56 följande:
    Inte mycket porr är bra egentligen, men den lilla bögporr jag spanat in är ofatst jävligt usel. 
    sant det finns mycke usel porr och ganska skralt med bra porr. tror faktiskt att högbudget porr skulle löna sig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:47:55 följande:
    Kanske det...för mig är "amatörporr" avsevärt mer intressant än "industriporr"
    tycker det är trist oftast. vill ha lite mer estetik om jag ska titta och granfrun med man är sällan det jag vill se i en halvklantig doggy mot tvätmaskinen. (det kan jag göra själv) jag vill ha snygga skadespelare med text och handling och nagot att liksom ha i bakhuvet.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:56:09 följande:
    Ok, men är inte det en typsik kvinnlig åsikt när det gäller porr - mer handling och estetik?
    kan vara. det kanske hänger ihop med att jag är kvinna
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-31 19:04:11 följande:

Jag får fortfarande förfrågningar i inboxen angående min "synskhet" är inte det sjukt?

ohh stora hamburgedrottning kommer jag att bajsa löst eller hart eller mittimellan vid nästa stolgang?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Midka skrev 2011-03-31 19:17:34 följande:
    SVT har haft en serie om sexualtiet på UR, det kankse vore ngt att spana in...?  Jo. Folk.....  *suck*
    *gnuggar mumindalen mot*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

hi hi länge sen nu

Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla