Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Tyvärr kan jag itne fixa era problem....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-13 20:16:17 följande:
    Fy faan, ordis tog den.
    hihihihihi 
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-13 22:08:11 följande:
    Pannkakans avatar är ju bara ett stort gapande hål. Som Jazzans vulva ungefär.
    Som att kasta korv i tingstadstunneln!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-13 20:32:28 följande:
    Det konstiga var att jag, speciellt i början, ofta fick drömorgasmer. Jag vaknade helt svettig och LIVRÄDD. Det var faktiskt inte alls kul. Jag brukar gilla sånna i vanliga fall. I övrigt var jag inte ett dugg kåt under mina graviditeter. Jag tror att det är olika från person till person. Jag har ingen aning om det även kan drabba sånna som alltid har hög sexdrift eller om det bara drabbar sånna som har medel/låg drift. Vet ej.
    Jag är kåt men vill inte ligga. Magen är avtändande.... Och orgasm vill jag inte ha heller. {#lang_emotions_undecided}
  • Ord blind
    WTslyna skrev 2010-04-13 22:20:06 följande:
    Eller vifta med en pinne i globen!
    Är det så det heter utanför Gbg?
  • Ord blind

På torsdag ska jag på köns ul.

• Ord blind
    WTslyna skrev 2010-04-13 22:28:12 följande:
    Fan vad spännande. Vad hoppas du på?
    Jag har alltid sagt att jag vill ha två flickor. Men just nu struntar jag i vad det blir. Bara bebisen inte blir androgyn eller annan könsförvirring är jag nöjd..... Mannen hoppas ju på en kille då vi redan har en tjej som sagt.
  • Ord blind

Nu är det läggdags! Fick surfa 10 min för min man som ligger och väntar på mig och det har nu gått 30.... Så för äktenskapet skull får jag nu önska alla en fin kväll.

• Ord blind

God morgon!!

En strålande dag idag igen! Najs!! {#lang_emotions_sunny}

• Ord blind
    WTslyna skrev 2010-04-14 00:48:53 följande:
    När fan är det meningen att ungen ska poppa ut?
    Du får förvarna innan du lägger ut oblekat anus! {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden The return of the Lolilla