Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-17 21:35:27 följande:
    Ja, i musen eller kuken. Vilket som.Korkat är det hursomhelst.
    japp och sedan klagar dom över sina omogna idiotiska partners som inte tar ansvar.
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-17 21:52:09 följande:
    Ja! Jag kan inte låta bli att vara lite dumdryg där. Jag är fan sjuk i huvudet, jag är så elak så det är skamligt. Mot idioter no less! De kan ju för fan inte hjälpa att de är dum i huvudet!
    inte jag heller.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-17 21:57:16 följande:
    Vi får ta med det i vår bönegrupp.
    ja. jag ska ta med det i min badbön nu pa studs!
    godnatt sov gott och skit i frid! vi syns i morgon!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 09:16:26 följande:
    Fast tänk om Tysken inte gillar mig ändå, och jag bara feltokat honom...
    det lär tiden utvisa!
    *vis som en uggla*
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:00:25 följande:
    Punghårtofsar!
    o hej candy candy!!!
    saknat dig!
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:12:04 följande:
    Detsamma! Läste att du också är lite grinig idag, då är vi två.
    tror vi är fler!
     folk har kärleks problem eller magont och sa vidare!
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:30:05 följande:
    Alltså, tolka det här åt mig: min ena granne (bitchig tant) har sopat ihop ett helt berg med cigarrettfimpar och lämnat en bit från min dörr. Saken är den att fimparna absolut inte är mina, när jag röker fimpar jag aldrig på marken. Det är en annan grannes tonårsson som kastar ner dem från deras balkong. Jag antar att hon försöker göra någon sorts statement? Men jag tänker fan inte plocka upp dem.
    sätt en liten skylt i högen och skriv dom är inte mina!
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:36:57 följande:
    Det vågar jag inte. Hon är en riktig drake. Vi har avskytt varandra sedan en incident förra året när jag satt ute och njöt av ett glas vin och en cigarrett, och hon gick förbi och började predika om hur dåligt det är med alkohol och tobak och att hon minsann inte rör sånt, hur det förstör samhället och ungdomen och yadayada, varpå jag lite fint råkade ta upp hur fetma är den nya folksjukdomen (hon är tjock och jag var så smal då att jag kunde kosta på mig det) och hon tog hemskt illa vid sig.
    och du är en modig drakdödare!
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:46:38 följande:
    Haha, nu står hon härute IGEN och sopar frenetiskt på andra sidan gården. Jag blir rädd bara jag ser tanten. Får se hur det utvecklar sig, med lite tur kanske hon tänker ta upp högen.Det riktigt sjuka är att varken hon eller vi andra inte måste städa gården, det sköter hyresvärdens killar. Jag tror att hon gör det enbart för att ge oss andra dåligt samvete.
    ta ditt svärd, din hjälm, ditt spjut och din sköld och ge dig ut i striden.
    man kommer att sjunga ditt lov i alla tider!

Draken kom gående fran gardsplan , vred och fasansvärd, så att jungfrun och andra boende av räddhåga nästan dånade vid hans åsyn. Men Sankt Candy gjorde korstecknet för sig och red emot draken och stack honom genom halsen med sitt spjut.
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:57:44 följande:
    Vilken bra idé! Här är det fullt, säkert i vart fall 15-20 stycken på vägen till dagis som ligger 150 meter bort.... Folk sket i att ta upp det ur snöhögarna så nu ligger de så fint och prydligt på trottoaren när snön har smält.....
    har en gammal gubbe som bor i närheten av min mormor och morfar som brukade lurpassa pa hundskitsägarna och sedan tog han en spade och skyflade upp skiten och la i deras bevlada med en lapp "du glömde den här"
Svar på tråden The return of the Lolilla