Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-18 11:07:06 följande:
    Nej, Torsten ropar med sträng röst, jag skulle varit färdig med honom klockan 10 enligt planen men har inte börjat ännu.... Vi ses!
    grrrr.... du gillar när dom talar alvar med dig altsa...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

vilken bank tycker ni är trevligast och varför?
    vilken är otrevligast och varför?

• lokisse
    M C skrev 2010-03-18 11:13:17 följande:
    Correction: jag är dominant - när jag vill. Elak är väl eg fel ord, jag är fullständigt livrädd när jag gör det. Men jag hävdar revir och är väldigt högljudd. Jag tom hotar deras jävla hundar, senaste tog jag ungarnas stav som "vapen". Utan att ens titta på idiotägaren vände jag stavarna i handen så de blev ett svärd isf stavar. Han fattade galoppen.
    vi hade en hund i det som en gang ska bli en trädgard som vi jagade ut med en jättestor grillgafel i somras. ägarn stod och fan log när vi bad honom kalla pa sin hund ända tills min man tog höjde grillgaffeln över huvet och började ga mot hunden da började idioten att ropa in sin fido..
    en annan gang hade vi en hund som tog ett stort stycke kött  (det var höst sa vi satt ine men grillen var ute) medans ägarn stod uppe pa vägen och glodde. hans ursäkt för att han inte hade pli pa hunden var det är väll ingen som grillar vid den här tiden pa aret...
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 11:16:09 följande:
    Jag gillar egentligen inte Swedbank som jag har, men har inte orkat byta. Har blivit snorkigt bemött där ett par gånger.
    jag gillar inte heller swedbank.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-18 12:27:37 följande:
    Hugget som stucket, vi prutade ner räntan bäst på Handelsbanken och har en kontakt som vi gillar.... SEB hade vi innan, gillar inte..
    varför gillar du inte seb?
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 12:56:07 följande:
    Nej, men jag blir rädd och gör som dom säger....Jag har norska Skandiabanken. Dom var asbra förut med nu går det åt pipsvängen med dom! Min man och jag har Handelsbanken för att han har en bra "kontakt" där. Han prutar och prutar och får igenom det mesta, hon vill nog att vi ska ta vårat bolån där sedan, min man hade tidigare sitt bolån där när han hade lägenhet. SEB är skit, hade dom i 30 år.... Nordea är en jävla sossebank utan service, samma med bajsbanken (swedbank). Icabanken fattar aldrig vad man pratar om (finns det någon på det kontoret med utbildning?) så den banken la vi ner innan ett halvår hade gått.... Dessutom tyckte de om att ge ut ens uppgifter så diverse andra företag ringde och skulle sälja dyra tjänster, till exempel någon form av spärrtjänst för kort för massa pengar, ärligt talat, hur ofta mister man plånboken och behöver ringa tre samtal för att spärra korten?
    varför är seb skit i sverige?
    här är dom toppen
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:29:39 följande:
    Fan fan fan! Kom just på att jag missat att boka om min tid dom jag ahde hos tandhygienisten i tisdags
    aj.. men jag tror att dom märkt att du inte komm... ga dit pa tisdag och se vilradig ut.
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:30:24 följande:
    Är du sjukskriven nu?
    pix vad jag är glad att se dig
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:34:26 följande:
    Detsamma. Hur mår du?
    lever och sparkas (inte sa högr bara)
  • lokisse

satt just och snatrade med pojken som tog min oskuld en gang för länge sedan pa fb. det var lite skoj. lite nostaligi i vadragen.

jag kanske borde starta en trad och frag om jag varit otrogen...{#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden The return of the Lolilla