Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-03-18 14:22:15 följande:
    Det är ju totally gangsta! Det låter som en hårding. Eller en riktigt allvarlig diagnos.
    ja har man fatt Joannes Chrysostomus Wolfgangus Theophilus down under sa är det bara att säga adjö till sina ädlare delar och ga i kloster eller natt
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 14:23:32 följande:
    En jag bodde i samma kollektiv som för länge sedan bytte namn till "Vargen Hieronymus"
    grrr...
    fatta mesigt!
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 14:32:12 följande:
    Jag vet en tjej från min hemstad som bytte från något jättevanligt till något helt horribelt namn... minns inte vad det var men någonting med en juvel a la Diamantia eller Smaragdia eller nåt i den stilen. Det sorgliga var att hon var gravt överviktig, ovårdad och illa omtyckt och jag kände att det var så beklämmande på något sätt, att hon kanske hoppades att hon skulle bli någon annan om hon bytte namn.. jag vet inte varför men jag tänkte mycket på det ett tag.
    jag hade en kompis pa mellanstadiet som bytte mnamn fran maria till johana hennes föräldrar var hysterskt livetsordiga och pappan var tydligen big boss i kyrkan där dom gick och hon hade mängder med problem och ville i stort sätt inte vara med i livets ord mer ... men ett namnbyte hjälpte inte där heller.
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 14:47:49 följande:
    Usch. Jag är inte överförtjust i mitt namn men jag skulle nog inte få för mig att byta ändå... fast jag är sur på mina föräldrar som gav mig ett sånt tråknamn när mina syskon fick mycket finare!
    jag tycker väll att mitt namn funkar.. tyvär är man altid tvungen att säga det fyra ganger innan folk har koll tror att det är för att det är sa kort.
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 14:59:38 följande:
    (Fyra personer, närmare bestämt. Jag räknade nu.)
    ja det är inte sa jätte vanligt. i allafall inte i min bibliska alder.
  • lokisse
    AtroCious skrev 2010-03-18 15:10:37 följande:
    Packat upp en massa grejer, sorterat och packat ner igen.
    ur öronen?
  • lokisse

och där var det dammigt?{#lang_emotions_surprised}

• lokisse
    AtroCious skrev 2010-03-18 15:40:43 följande:
    Ja.
    da far du taoch gjöra en rejäl varstädning där tycker jag.. ta en trevlig trasa med noppor och gnugga loss!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 16:17:52 följande:
    Nu ska jag gå in på toa och smeka mina bröst.
    är du blygg eller?
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-18 16:34:24 följande:
    Man tänker inte på hur jävla gravida alla är, känns skumt faktiskt.Tänkte bara berätta att jag ska få vin idag. Jag sa till på skarpen. Det är skitväder ute, lederna värker. Finns inget värre än kallt och blött. Vin hjälper.On the good side: blöta betyder att våren kommer.Jag hade planeterat den här sorten, de lär inte komma upp. Eller så kommer de upp där jag minst anar det. Grävmaskinen har möblerat om i mina rabatter.
    tulpaner?
Svar på tråden The return of the Lolilla