Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Här var det dött....

jaja, ja era gamla ruggugglor, jag drar och pluggar!!

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-14 16:24:37 följande:
    Ni är ute i solen och jag sitter här. Ni begriper själv vem som är en bra människa va??
    Ni pratar ju bara om kiss och bajs... Har nog av det i verkliga livet i form av blöjor och liknande....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-14 18:26:18 följande:
    Gick allt bra idag? Var det mysigt?
    WTslyna skrev 2010-04-14 18:13:56 följande:
    Goddag. Tänker du hålla oss på sträckbäcken hela kvällen? Snopp eller snippa?
    I morgon är dagen D.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 18:54:07 följande:
    Den här killen behöver lite stöttning och uppmuntran, faktiskt. www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51964814.html
    Stackars man! Han borde ha använt sin syster som mall när han letade fru, så han hade hittat en mindre bitter kvinna....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 18:58:39 följande:
    Är det någon som orkar åka till Sthlm, Götet eller Malmö och handla smink till mig? Och sen skicka det? Vore jättesnällt......
    Vad för smink skall du ha?
  • Ord blind

Förlåt, det var inte meningen. Jag sa igår att jag ska dit på torsdag...

• Ord blind
    WTslyna skrev 2010-04-14 19:12:40 följande:
    Sånt som döljer!
    Vad ska det dölja? Hela ansiktet?
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 19:13:21 följande:
    MAC concealer NW20 på tub. Nåt du kan fixa?
    Finns inte det billigt på nätet?
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-14 19:15:15 följande:
    Finns inte det billigt på nätet?
    LMFGTFY
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-14 19:15:55 följande:
    Men shitdu råkade ju vara snäll!!Gissa vad nu har jag fått snittdatum så nu vet vi att om inget oplanerat inträffar så får vi träffa våran son den 24:eMaj
    Gött!! *avis*
Svar på tråden The return of the Lolilla