Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 19:33:08 följande:
    Nej, det går inte att köpa på nätet i sverige, har försökt.
    De fyra jag hittade levererar till Sverige.... Undrar var du har letat.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-14 19:40:57 följande:
    Jag kan handla åt er allihop om ni bara är trevliga!!!
    Jag handlar på nätet, vill inte ge bort mina pengar. Köpte mina vigselringar från England, det var halva priset om inte lite mer mot Sverige...
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 19:43:51 följande:
    Tack så jättemycket! Tyvärr var det ingen av dem som hade min produkt. Jag blir väl tvungen att åka till NK då.............
    Fan, det var ju synd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 19:44:55 följande:
    Jag försökte slippa åka dit och göra av med en massa pengar på dyra märkeskläder och väskor! Men det var väl dumt av mig, hör jag. 
    Bitter.... Gör som så att du bara tar med dig kontanta medel som precis täcker kostnaden för concealern eller hur fan det nu stavas.
  • Ord blind
    WTslyna skrev 2010-04-14 19:47:28 följande:
    Dagens I-landsproblem är korat.
    Ja, det vill jag lova....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 19:49:07 följande:
    *chockad*
    Varför chockad? För att jag inte kan stava?
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-14 20:18:04 följande:
    Varför chockad? För att jag inte kan stava?
    Eller tog du illa vid dig? Då ber jag om ursäkt!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-14 20:47:04 följande:
    Hahahahahahahaaaaa! Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaa! Tog illa vid mig? Naaaah! Jag är djupt chockad över prospektet att åka till NK med 150 spänn på fickan........
    Det var skönt att höra...
  • Ord blind

RÖVTENTA!!! {#lang_emotions_yell}

Smiley

Smiley

Smiley

Svar på tråden The return of the Lolilla