Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-21 21:37:24 följande:
    Jag vill påpeka att jag är astrött, måste plugga, har tenta imorgon och säkert få sitta hela natten då jag fortfarande inte fattar vad kursen går ut på (typ, känns det som). Tycker att ni ska tycka synd om mig....
    Vad tentar du i imorron?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-21 21:54:07 följande:
    Finns det verkligen vuxna männsikor med heltidsjobb och ett eller flera barn som knullar 1-2 ggr per dag? Eller ens varje dag? Gör ni det?
    En FL tråd eller?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

*tycker lite synd om Ordisen*

Saknar inte pluggandet alls. Är glad för att vara klar & hittat ett jobb som jag trivs bra med.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Ord blind skrev 2010-03-21 22:01:41 följande:
    Tack!!
    Lycka till imorron!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-21 21:59:29 följande:
    Nej. Jag minns inte riktigt hur det var förut men jag tror kanske 1-2 ggr/veckan. Det räckte för mig. Nu hinner och orkar jag inte det, tyvärr.
    Tror inte många heltidsarbetande flerbarnsföräldrar gör det. Sluta ha ångest över detta nu.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-21 22:09:51 följande:
    Nej bara den äckliga lilla grisen Jazza. Hon verkar knulla mest hela tiden. Men jag ska nog inte använda ett lågprisluder som barometer, då kommer jag alltid att framstå som frigid. If you can´t beat them, join them!

Har huvudvärk
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-21 22:26:16 följande:
    *bjuppar på magnecyl koffein*Nu godnatt! Krama kudden riktigt hårt nu så inga "småflickor i madickenklänning" kommer och tar er!
    Nattinatti på dig
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-21 22:45:36 följande:
    Jepp jag kligger helst framstupa sidolägge uppallrad av kuddar i soffan. 10 veckor kvar nu. Beroende på dagsformen så mässar jag det för mig själv för att försöka finna tröst eller så gnäller jag och kvider 10 veckoooor kvar!!
    Är det foglossningar som sökar för din del?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-21 22:53:05 följande:
    Jo jag har ganska jobbig foglossning men värst är det med ryggen och magen. Magen är så tung nu och det känns som att bubblert är större än utrymmet där inne det och att matsmältningen typ lagt av gör att jag mår ganska illa hela tiden.
    Låter jobbigt. *kramar om*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-03-22 00:12:47 följande:
    Knulla? Vad ska det vara bra för när man skaffat sig den barnaskara man vill ha?Nu ska jag läsa "Om Jesus" av Jonas Gardell.
    *frustar högt av skratt*

Säg till nästa gång du ska vara så rolig. Behöver bli förvarnad.
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla