Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-18 19:13:59 följande:
    I det här fallet så sa hon uttryckligen nej. Men visst kan det förhålla sig så i en del andra fall. Det vet man ju själv att man inte alltid har varit övertydlig och något kanske har känts obehagligt eller olustigt efteråt när man varit lite tveksam men inte sagt nej.
    jo vist sa hon det.
    men jag tror att det är mer grundläggande prat som behövs.
    just var man har sina grenser och vad man tar och inte tar i sängen och att det alltid betyder nej om man säger nej eller om det kan vara ett nej som betyder nagot annat. saker kan särskilt i sexlivet bli väldigt kompliserat (säger inte att det är sa i det fallet).
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-18 19:40:43 följande:
    En påskgodistråd dök upp, självklart måste man JFGI fram siamusens underbara tråd från förra året. För mig är det den bästa av de bästa, jag blir full i garv bara jag tänker på den! Om man jämför med ANOFs trådar är den här i elitserien och de är korplaget.
    en klasicer i pasktider!!
  • lokisse

oboj är min melodi

• lokisse
    Jazza skrev 2010-03-18 19:55:14 följande:
    *andas på*
    men fy bubblan!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:09:32 följande:
    jAG KLÄCKER MITT I SOMMAREN....
    var glad att du inte läcker mit i sommaren
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-18 20:11:33 följande:
    Har berättat om pyamasincidenten
    nop
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:21:29 följande:
    Så sant! Jag själv ska nog knäcka en halva vinare alldeles själv när jag kommer hem från BB, mannen får ta nattpasset.... En anledning så god som någn att skita helt i amningen...
    fast om man vill amma spelar alkoholen ingen roll. det skulle vara om du var sa plakat att du inte kan halla bebe och liknade.

men man far strunta i amningen precis av vilken anledning man vill!!!
  • lokisse

skön incedent.
    mopsen tros ofta vara en grab för varan vagn är bla...jag menar hallo köper man vagn eter könet pa barnet?

• lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:33:26 följande:
    Jag kunde inte amma dottern så jag försöker vara positiv istället och hitta bra anledningar till att slippa plåga mig igenom det helvetet med att försöka igen... Jag håller dock med dig om att man får strunta i amningen av vilken anledning man vill. Vi har passerat in i 2000-talet och ersättningen idag är i vart fall likvärdig bröstmjölk (samtidigt som jag tycker att naturligt är bäst av den enda anledningen att det helt enkelt är naturligt).
    mopsen är oamad. den enda anledning jag kan se som gjör amning överlägsen är den ekonomiska biten och att det är praktiskt att bara hiva fram och docka an.
Svar på tråden The return of the Lolilla