Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-23 21:05:57 följande:
    En jättesmal i vitguld, med små stenar i, som gick lika brett som mitt finger. Skitsöt, enkel och sååå jag Är jätteglad!
    Låter jättefint!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Funderar på om jag skall skriva PM eller sova. :-/ Tror jag går och lägger mig....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-25 20:13:26 följande:
    Äsch, känner mig bara helt överflödig och dålig på alla sätt och vis. Men det går väl över.
    Det är segt när man har sådana dagar.

{#lang_emotions_heart}
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-26 13:10:02 följande:
    Varför slickar barn på brevlådan?
    Varför är vissa för "hårdare tag" och dödsstraff? Varför pratar man om lynchning av pedofiler, mördare o.s.v?

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.357427-berusad-kvinna-lynchad-efter-olycka

Blev världen en bättre plats för att tre barnsmamman sköts ihjäl och de oskyldiga barnen utan mamma?
  • Ord blind

Här skrev man inlägg och så finns det inte postat!! {#lang_emotions_yell}

Det är töntigt att röka! (jag hatar inte rökare för det, jag är inte bitter.... ) Vill någon ha stöttning i att sluta vet ni var min inbox finns. Själv slutade jag tvärt efter 17 år och rökte då mellan 30 och 40 cigg om dagen.

• Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-26 20:33:03 följande:
    Wow, bra jobbat! Grattis!
    Tack sötnos!! {#lang_emotions_flower}
  • Ord blind

Ni får ha en fin kväll flix! {#lang_emotions_heart}

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-26 22:11:14 följande:
    Jag vill ha nya brillor! Älskar solglasögon.
    Här är det billigt också, och snabb leverans.... http://www.sunglassesfashion.com/
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-27 08:55:45 följande:
    Tack! Har du handlat därifrån?
    Handlat en gång, mycket nöjd (sparade 2000 kr) skällt ut dom en gång.... Anledningen till att jag skällde ut dom var att jag hade betalat med mitt norska visakort, leveransadress var i Sverige och då brydde dom sig inte om att verifiera kortet utan kancellerade bara min beställning (de får tydligen extremt många bedrägeriförsök så deras bank har rekommenderat dom att göra så). De bad mig så mycket om ursäkt, så om du betalar med utländskt visa skriv det i beställningen. *tipsar*
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-27 08:55:45 följande:
    Tack! Har du handlat därifrån?
    jag har även handlat från ett företag i USA men det ha´mnade i tullen. Kostade dock bara 250 kr om jag inte missminner mig så det var lönsamt det med... Sist handlade jag från ett företag i England, superbilligt, men antingen är mina briller riktigt bra kopior, men vad jag tror det är är andrahandssortering. Limningen på den ena sidan är slarvigt gjord och gör att den sitter lite sett. Inget som stör eller syns som väl är. Men då betalade 600 kr för ett par briller som normalt kostar 2200 i handeln här. 
Svar på tråden The return of the Lolilla