Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-04-27 23:04:25 följande:
    Jaaaa....jag har fått erotik i min inbox: www.jesper.nu/videos/coolt/28758-fet_rov_fise.../
    lHar ärt mig att man aldrig ska klicka på en länk kuken lägger ut. {#lang_emotions_throwup}
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

God morgon era ruggugglor! Någon av er som har startade en tråd jag kan försöra?

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-28 10:09:19 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-109/m52181517.htmlNähä, den handlar om pappadagarna, nån sabla rödstrumpa får sällis av andra rödstrumpor i "kampen" mot ojämlikheten.Sen kommer vi vanliga tänkande människor in och "bara förstör".
    Jag klarar inte människor som påstår att våran föräldraförsäkring är bra! Vill bara {#lang_emotions_throwup}
  • Ord blind

Nu dusch och plugg. Kram

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-28 10:16:36 följande:
    Det bästa jag hört pa senaste angende männens förtryck var i traden om att lura till sig ett barn.det är männens fel att kvinnor inte skaffar sig barn medans dom kan efter som dom tvingar dom att ga ut skolan plugga vidare och skaffa sig en karriär  genom att sätta det som norm för kvinnorrna. alltsa är det helt ok att lura till sig ett barn som pappan inte vill ha innan man blir ferilhuvudsaken man inte behöver ta nagot ansvar själv
    Nu har jag inte läst tråden (har undvikit att klicka på den sedan den startades...) men jag måste säga att om man tror att VD:n i ett företag kan ersättas med en vikarie då behövs det inte tilläggas mer.....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-28 11:42:04 följande:
    Viktigare fråga: i vilken tråd har Bam härjat?
    Oj, ska leta. Återkommer.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-28 12:47:05 följande:
    Läste igenom, det var ju Bam som blev påhoppad! Hon frågade en relevant fråga och fick direkt en massa sura kommentarer, inte undra på att hon fräste ifrån till slut.Nu ska jag hämta snorhyvlarna.
    Nej, det är inte konstigt, det var inte det jag menade heller, det hade jag också gjort, men hon attakerar ganska giftigt tillbaka (med all rätt, som sagt det är inte det). Men när man får 10 människor efter sig i en tråd så blir det ju som att slåss mot Goliat. Normen som motståndarna sätter blir ju den gällande, oavsett om den är fel eller inte.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-28 13:03:09 följande:
    Fjortisar är alltid äckligast oavsett vad det gäller. Det är min livsfilosofi.
Svar på tråden The return of the Lolilla