Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

För att jag surfar på annat!! TJAT!!!

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Vad gör ruggugglan idag då? Borde itne du typ läsa någonting?

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-05-04 11:08:58 följande:
    VAD kan vara viktigare?? VA?
    Tja, skriva ett inlägg om hur mycket man ogillar journalister....
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-05-04 11:14:24 följande:
    Snark Isåfall tänker jag lyssna på Molly Sandén och städa sovrummet
    Själv tänkte jag strax faktiskt lätta på mitt samvete och plocka upp en bok....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-05-04 12:27:39 följande:
    Det beror ju på var man lagt ribban det där va? 1-4 ggr per dag? Not i my world......
    Inte i min värld heller. Förstår att TS har problem när man inte kan inse att det är mycket för de allra flesta. Inte ens när jag var nyförälskad ville jag knulla 4 gånger om dagen, dag ut och dag in.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-05-04 12:26:40 följande:
    Ja, jag får aaaldrig knulla, jag
    Tror inte det har gått någon i tråden förbi att du gillar sex. {#lang_emotions_tongue_out} Men jag utifrån vad jag har läst så får du knulla, alltså har du hittat en man som passar dig.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-05-04 13:02:29 följande:
    Äsch, vi ligger nog helt normalt, 1-2 ggr/vecka. Du tror väl inte på allt du läser på internet?
    Menar du att du ljuger för att verka häftig ibland?? :-O
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-05-04 13:26:45 följande:
    Fy fan vilken jävla kukskitpissdag detta är
    Vad har hänt? Eller vad har inte hänt?
    Vik hädan skrev 2010-05-04 13:27:05 följande:
    Vem fan gör inte det
    Inte jag faktiskt. I alla fall inte medvetet. Men jag förväntar mig att folk kryddar sina historier och ljuger ibland. Det är internet, en fritidssysselsättning....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-05-04 13:28:57 följande:
    Självklart! Men ändå: jämfört med er övriga frigida surkärringar, så framstår jag uppenbarligen som värsta porrisen....  (inte Mesen då, men)
    Nu förstår jag inte vad du pratar om? Min man har ju fått ligga två gånger sedan jag blev gravid i september!....
Svar på tråden The return of the Lolilla