Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-08-16 12:26:50 följande:
    Hej. *rapar*
    Jag tittar på gamla julkalendrar och äter pepparkakor vad gör du? 
  • Mariohn

Haha jag litar bara på Jazzan. Såg att hon var här så då vågade jag också :´)

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-08-17 20:50:00 följande:
    Det är jag som sprider allt
    Jag vet. Tack för att du lät mig undslippa! <3
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-08-17 20:54:44 följande:
    Allt för dig! Fått ngt idag?
    En fin klocka och middag av M  Kalas ska jag inte ha förrän på lördag så jag kanske får någonting fint då. Men jag fasar för att jag ska få en i-phone :-/
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-08-17 20:55:13 följande:
    och jag menar inte STOCK, utan om M och V gett dig ngt paket, eller så?
    V har lärt sig att vinka med hela handen så han sitter och säger "ejj ejj" och vinkar med handen ovanför huvudet. Det räknas som fin present
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-08-17 20:57:12 följande:
    Åh, vad najs!
    Men, va: Vill du inte ha en ajfån?
    NEEEI jag hatar i-phone. Jag hatar allt med den jäkla mackapären. Folk som har en i-phone verkar i det närmsta förälskade i den. De pillar och fingrar ständigt. Vad man än frågar ska de kolla eller googla på sin i-phone. Det visas bilder och spel hela tiden. Folk PUTSAR sin i-phone. De PUTSAR den med speciella i-phone-redskap!!! De köper speciella skydd. Herre min je jag blir svettig bara jag tänker på det. Jag har en gammal telefon som inte ens kan ta emot mms. Det är perfekt! Jag behöver inte putsa den, den kan trilla i golvet utan att jag behöver käka sobril i en månad, om jag tappar den plockar jag fram en ny ur skolådan, och jag kan säga att jag har en mobil...inte en i-phone.    
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-18 15:29:28 följande:
    Köp en korsett!
    Eller försök flytta bukfett uppåt och få det att se ut som tuttar. Jag har sett folk göra så!  
Svar på tråden The return of the Lolilla