Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-19 16:06:40 följande:
    Nu blir jag snart förbannad. Skrikandes

Den där Semp verkar lida av samma syndrom som älsklings-dicken. Kommer in, säger nåt "meningsfullt", och sen skyndar sig att logga u innan man hinner svara.

Det eller så horar han runt i trådar nåt ohyggligt.
    Varför? Jag visste inte ens att räkor hade en pitt. Men när du nu har dragit ut det i ljuset så är den naturliga följden att vi alla tar en stund att fundera över hur en sådan smakar. Så...ponera nu att du tar en räkas pitt, förstorar upp den till normal storlek och stoppar den i munnen. Då tror jag att den är väldigt hal, och salt. Grå och slemmig och att smaken påminner om hur ostron luktar. Hur tänker du??

Semper är en trådslyna!
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-08-19 16:08:11 följande:
    Vafan? Jag har en stalker.
    *nöjd*
    Igår när jag gick hem från affären ropade en tant med rullator efter mig "JAG FÖLJER INTE EFTER JAG SKA BARA ÅT SAMMA HÅLL SÅ DU BEHÖVER INTE VARA RÄDD"...

DÅ blev jag rädd. Sen spurtade hon om mig med rullatorn tantfan.  
  • Mariohn

Fint då ska jag göra samma sak nästa gång DU vill veta hur ett havslevande djur smakar. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-19 16:12:47 följande:
    *sprutar lite kaffe på skärmen*

Varför händer sånt BARA dig? Du måste ha dår-magnet.
    Det har pappa sagt sedan jag var barn. Jag träffar ALLA dårar. 
  • Mariohn

Kan jag få berätta om August?? August den självklare!

Jag satt på balkongen en gång och sög på ett glas vin och läste en bok. Det ösregnade ute. Då såg jag en HELT naken man gå i regnet nere på gatan. Mannen höll i en ölburk. Jag ropade på M som just hade kommit hem från jobbet som ordningsvakt och han rusade ut och skulle stoppa mannen från att gå in i bostadsområdet. Jag ringde polisen. Sedan såg jag mannen och M på framsidan. Mannen satte sig helt sonika på grannens utemöbler. Följande konversation äger rum.

- Varför går du omkring NAKEN i regnet???

- Jag heter August.

-Jaha men varför är du NAKEN??

- Ja jag har ju varit på puben såklart??

- Ja men alltså du är ju NAKEN??

- Nej jag har en öl här.

- Ok men du kan inte sitta här på vår grannes utemöbler. Du bor inte här så var snäll och res på dig.

---- BOR?? BOR OCH BOR VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL????

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-19 16:14:54 följande:
    Vissa är sådana bara. De ser i dina ögon att ni är "likasinnade". så de känner sig trygga med dig. *vis*
    Det är sant. Bara jag inte hamnar i kategorin "gapfubikar". Det är människor som går omkring med munnen öppen alltid. Har ni sett dem? De sitter, står och går, ALLTID med munnen öppen. Underkäken liksom hänger löst alltid. Det ser så sjukt dumt ut.

Ungefär som när en intresserad människa bestämmer sig för att ta en banan. Det drabbar mig ofta. Det måste ni ha upplevt. Alltså när man sitter och berättar något för någon som är väldigt intresserad, intensivt tittar på en och säger "mhm" och "mm" och "jaha".... Plötsligt sliter människan intensivt fram en banan utan att vika från en med blicken och skalar den sedan lika intensivt utan att titta på den medan h*n fortsätter "mhm", "mmm javisst" *skal skal skal* innan den åker in i munnen. Intensiv ögonkontakt hela tiden. Bananen bara är där. Som en dum rekvisita.  
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-19 16:24:37 följande:
    Jag umgås inte med människor som äter bananer.
    Det är rätt. Jag tycker att bananer ofta dyker upp i helt opassande sammanhang. Bananer är av någon anledning accepterade i samhället på ett sätt som inget annat är. En banan får man tydligen äta varje gång man "behöver ha något i magen" oavsett vart man befinner sig.  Det tycker jag är lite äckligt. Dessutom stör skalet mig. Jag blir irriterad på folk som bara slänger skalet på marken eller bussgolvet. Jag blir lack på folk som slänger skalet i sopkorgen på bussen. Det stinker. Jag blir äcklad när folk sitter och håller i skalet en hel bussresa. Ska man äta banan ska man ha en hundbajspåse med sig. Och så äter man på toaletten!
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-19 16:30:03 följande:
    Skalet luktar sött, efter ett tag luktar skalet sött och unket, efter ytterligare ett tag luktar det bara unket.
    Ungefär som jag. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-19 16:36:05 följande:
    På FL får det väl anses som en komplimang, det kanske det tom var.
    2timearound skrev 2010-08-19 16:06:40 följande:
    Kommer in, säger nåt "meningsfullt",
    Här haglar komplimangerna ser jag
    Nej. Jag tycker inte om dig. Du är smutsig--. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-19 16:40:04 följande:
    Det är inte ömsesidigt. Antingen är du obegriplig eller så låtsas du vara svår väldigt bra.
    Det är faktiskt inget av det. Någon lösning på det?
Svar på tråden The return of the Lolilla