Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-08-19 16:45:47 följande:
    Ja, fast det alternativet passerar aldrig mina ego spärrar
    Kom igen nu. Gör ett undantag!  
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-08-19 16:41:05 följande:
    Finns en sån i min närhet. I smyg kallas h*n fågelholken.  VARFÖR KAN JAG BARA SKRIVA INNE I DIN RUTA?? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-19 22:42:59 följande:
    Som ni säkert förstått har vi en del............egensinniga kunder  i butiken ibland. Nu vill jag dela med mig av DNA-mannen och hans dårskap.

Man kommer in i butiken i somras. Linda (38) och Mikkis (17) jobbar. Man går fram till disken och Mikkis och drämmer näven i disken. -Vilket skitjobb ni har gjort! *arg äcklig gubbe* Min klocka fungerar inte och NI har bytt batteri! Ni är så jävla dåliga, bara skit är ni (yada-yada) unt so weiter.....

Mikkis: -Ok........vi ska titta på det. Har du möjligtvis kvittot kvar?

DNA-mannen: -Nej, men jag har sparat batteriet och gjort DNA-prov och tagit fingeravtryck. Och det var HON som gjorde det *pekar på Linda och skriker* -Nu väntar jag på mitokondrieprovet........... 

Linda och Mikkis: *ser ut som ugglor*

Linda: Ok........ge mig klockan så tittar jag på det. *Linda kollar och upptäcker att det inte ens är vårt batteri* -Varför kommer du hit och skriker att vi är dåliga när det inte ens är vi som har gjort jobbet?

DNA-mannen: *blir helt galen* -Jag ska ha nytt batteri och 400 kr i ersättning för viktiga missade möten! *slår näven i disken IGEN*

Linda: *börjar ilska till ordentligt*  -Nu slutar du skrika och bete dig annars ringer vi efter väktarna.

DNA-mannen: -Då slänger jag ut DIG!

Linda: -Nu kommer väktarna snart.........

*mannen börjar gå mot dörren*

Linda: -Vågar du inte stanna nu, alldeles nyss var du så jätte-barsk?

DNA-mannen: -Jo, det gör jag. *står modigt kvar tills väktarna kommer och slänger ut honom*

2 veckor senare............

Man kommer in i butiken och går fram till Mikkis.

DNA-mannen: -Är din mamma här?

Mikkis: Ehh.........alltså.........öhh. Hon jobbar inte här..........

DNA-mannen:  Jo, det är så här att jag var visst här för ett par veckor sen och var otrevlig..........

....................jag hade inte tagit min medicin då och mådde inte så bra. Be henne om ursäkt hundra gånger!

Mikkis: Ok. Det är lugnt nu, ha det så bra!

(han kom alltså in för att be Linda om ursäkt men lyckades ändå baka in en sista förolämpning! )

1 vecka senare.............

Man kommer in i butiken och skriker åt Ullis (21)

DNA-mannen: Jag var här för två veckor sen och bytte batteri och det fungerar inte! Ni är så jävla dåliga, bedragare är ni! *arg och äcklig*

Samma dag................

DNA-mannen: *skriker allmänt om bedragare*

THOMAS: -Nu jävlar lugnar du ner dig! Du kommer inte hit och förolämpar och skrämmer min personal! *rasande*

DNA-mannen:  -Så arg behöver du inte bli...........vi behöver inte bråka om det här, jag är inte arg! *trevlig, lugn röst*

I dag till mig.........

DNA-mannen. *sträcker fram en lapp* Hej! Jag har inte hört något om den här?

Jag: Nej. *ler* Den är inte riktigt klar än. Vi ringer så fort den är klar! *vänlig*

Samtalet avslutas och mannen går utan problem.

Tror ni att han hade tagit sin medicin idag?  
    Jag tycker att du skulle svarat "ibland blir det fel i glassmaskinen. Vi har ingen glassmaskin. Dina skor är fina. Jag tycker om ekorrar. Kolla youtube" 

• Mariohn

DNA mannen verkar ha sitt på det torra. Vem av er har någonsin köpt något utan att dna-testa kvittot?  Det är faktiskt brukligt att man gör så. 

• Mariohn
    bäverpung skrev 2010-08-19 23:52:08 följande:
    tycker synd om dna-mannen
    Såg nicket och ville äta direkt. 
  • Mariohn
    bäverpung skrev 2010-08-20 13:50:01 följande:
    Du är bara ledsen för att jag inte nhar sagt hej specifikt till dig.
    Ja. 
  • Mariohn
    bäverpung skrev 2010-08-20 13:54:59 följande:
    Vad tror ni funkar bäst, whisky, rom, vodka eller gin?
    Häll allt i en tom colaflaska. Skaka. Drick!  Ljuva ungdom jag saknar dig inte. 
Svar på tråden The return of the Lolilla