Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Undrar om Freddan hann se att jag sa att han också får vara en gnällgubbe? Jag vill inte att han ska tro att han bara måste vara helt rolig hela tiden.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:03:16 följande:
    *tänker på Prison Break så det saftar till, lite*
    *urk*

kriminella måste vara det mest avtändande som finns. Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 23:05:19 följande:
    nä gubben pa cm
    Nej, jag ligger hellre med en kärringgubbe på cm som heter patrik än med nån jävla intagen.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 23:08:57 följande:

2timer: jag sover helst i gäststugan när jag besöker ditt hem. Om ett nytt maskangrepp pågår tänker jag liksom

Eftersom jag inte är bi, som Jazzan, så ser jag också helst att du sover i gäststugan.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:09:11 följande:
    Har du ens sett den serien? Nej, jag tänkte det.
    Joo, jag plågade mig igenom första säsongen. Tills jag insåg attt jag inte behövde titta på de fula kriminella och då slutade jag.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:10:01 följande:
    Den regeln gäller bara dig, nämligen!
    Eras sa till mig att jag var rolig idag.   Då blev jag glad.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:10:37 följande:
    Du vill ju, men du är så jävla pryd.
    Nej, mjuka tuttar och våta sköten kan ni behålla. Men tack! Då tar jag nog nästan hellre den i kysset. Men det här vet jag inte om jag kan stå för ordentligt. jag måste fundera lite.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 23:12:39 följande:
    Är rädd för att du ska talla...vet ju hur pass du gillar jazzans yppiga barm & då kanske det blir svårt för dig att hålla händerna borta. Kan hjälpa dig - har polo på mig!
    2timearound skrev 2010-11-11 23:13:11 följande:
    Nej, mjuka tuttar och våta sköten kan ni behålla. Men tack!
    jag nöjer mig såhär. .-D
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 23:14:07 följande:
    Ja...du blev fånigt förtjust ditt eländiga bekräftelsefreak.
    Jaa.....jag är en junkie. Så är det.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 23:15:25 följande:

Du gav mig en energiboost idag. Det var snällt av dig.
    Japp, du och Eras tog det lilla jag hade kvar. Så nu är mojon slut. om ni undrar varför jag är lam.
Svar på tråden The return of the Lolilla