• M C

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-01 15:50:59 följande:
    Nu har jag gått igenom 22 sidor ock fortfarande inte hittat det hon skrivit om CA
    Vafan. Undrar om hon skrev det till mig privat då... Måste kolla mejlen.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Nu har jag kollat mejlen (nix) inboxen på FB (nix) inboxen på CM(nix) och tittat igenom ett antal inlägg på CM. Det är i tråden på CM det kommer, från inlägg 280 och framåt. *pust o stön* Orkar inte kolla mer, det är inte RD från början men det kommer mycket matnyttigt.

Nu begraver vi det här.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*skålar lite oskyldigt*

Det är inte lördagkväll, var är ni?

• M C
    Hercule skrev 2010-04-01 17:41:23 följande:
    JAg sunkar, borde städa egentligen ...
    Städa? Är du ett hjon eller? Drick drinkar och fixa en städare vettja!{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-01 17:49:56 följande:
    Jag lär få min beskärda del av alkohol i helgen  Jag är dottern man plockar fram finwhiskeyn för!
    Naaaajs!
    Jag är dottern som bidrar med finwiskey, finvin och annat gott. {#lang_emotions_undecided}
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-01 18:03:15 följande:
    Min tråd floppade... *besviken*Och jag som verkligen hade ansträngt mig o så o så . .  .
    VIlken tråd? Tror det gick lite sådär för mig att öppna. Ska kolla igen.
  • M C

*hånglar lite med trådens närvarande krutgummor*

• M C
    2timearound skrev 2010-04-02 11:10:33 följande:
    Hahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa! Här är min påskpresent till er. Se hela klippet man skrattar ihjäl sig.
    " target="_blank">

Faan, vad pinsamma en del är alltså.........
    Underbart! Särskilt när det tar den gapiga jäveln en microsekund att hamna i underläge på golvet med byxorna nerdragna - bokstavligen!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-02 12:09:39 följande:
    Skulle precis fråga om ni hade fått mitt sms
    Jepp, jättefint! Har vidarbefodrat ett jag fick med. Säg till om det blev nåt knäppt, det gick iväg två sms.
  • M C

Idag ska vi riva en del av köket.
    Spännande! Väntar på gips, OSB och flyttkartonger nu.

Svar på tråden The return of the Lolilla