• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-02 12:47:56 följande:
    Det här är kanske överkurs för er men det är som knark för mig. Sitta och garva åt hur fult kändisar klär sig ibland........jag kan inte sluta. Kommentarerna på sidan är oslagbara på vissa bilder. www.mystyle.com/mystyle/photos/gallery.jsp?ga...#4582
    En del där var helt hysteriska och andra var bara inte uppklädda till tänderna. Tyckte nog itne att alla där var fula.
    Men en del!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-02 13:38:02 följande:
    Alltså det finns så många att garva åt i galleriet men det verkar inte fungera att länka specifika bilder. What a shame.
    Ja, det gick inte ens att skriva in länken specifikt. Irriterande.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-02 14:17:53 följande:
    Ja vem fan är denna patrik?? 
    Designern. Webbdesignern.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-03 11:43:30 följande:
    Jag lyssnar på julmusik och längtar till jul. Dessutom ringde min doktor nyss. På en LÖRDAG. Han är inte bara skithet. Han hade goda nyheter. Mina levervärde är nästan normaliserade och jag kommer att få dricka öl i sommar. Gött.  Det var lite om mig. Hur är lite om er?
    Jaaaa! Hurra och grattis! *slänger in ballonger och konfetti*
    Vill du ha lite äggtoddy?
  • M C

Vi var lovade sol idag, köpte in korv och skulle grilla på gräsmattan framsidan. Men det är rådimma och blött. Så vi bredspacklade i köket istället. Gubben drar om elen nu.

Äggtoddy är så gott!

• M C
    2timearound skrev 2010-04-03 16:02:53 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51751350.htmlJag tycker inte heller att man ska leva på och utnyttja andra, men att vara skadeglad för att andra har det sämre? Det finns visst folk till allt........
    Skadeglädje är den enda sanna glädjen brukar min mamma säga.

Jag håller inte med henne.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-03 16:26:28 följande:
    Nu har jag gömt påskägg. *trött*
    Med eller utan ficklampa? Såg du kimpans kommentar igår?
  • M C
    Bam skrev 2010-04-04 00:22:30 följande:
    Det borde vara dödsstraff för dessa jävliga s.k föräldrar. www.familjeliv.se/Forum-2-56/m51559770.html
    Ibland undrar jag om inte mobbing är bra, har man själv blivit mobbad så bjuder man åtminstone inte in till mobbing för sina ungar. Vanliga namn och normala kläder, tack.
  • M C

Stackare! Har själv tillbringat en timme på primärvårdsjouren, minior har öroninflammation.
    Han är jätteledsen.

Svar på tråden The return of the Lolilla